• Nandez

Robinson 2020

I kväll startar Robinson, fler som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2020
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-04-27 19:37:27 följande:
    För mig är Robinson en överlevare vilket jag tycker Cruise är
    Det är helt klart Cruise är överlevare, han berättade i början att han varit i regnskogarna och gjort det ena ed det andra. Han är uppvuxen överlevare. Fattar bara inte varför han hamnade i Sverige eftersom han gillade det livet.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-04-27 19:39:53 följande:
    Absolut, det är lite komiskt när Kristove inte ville göra det men gör det
    Jag tror att det var Julia som fick Kristove att pakta...Julia är en filur som kan få vem som att lyssna. Ändå så har jag inget emot Julia heller.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-04-27 19:44:04 följande:
    Det är helt klart Cruise är överlevare, han berättade i början att han varit i regnskogarna och gjort det ena ed det andra. Han är uppvuxen överlevare. Fattar bara inte varför han hamnade i Sverige eftersom han gillade det livet.
    Det har varit flera program om hans familj på tv som flygrl skrev. Han har svenska rötter och ville väl vara med i Robinson.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-04-27 19:42:03 följande:
    Dom ska stå på tå
    Jag tror Mattias kan ta hem denna tävling trots att han är slut i hela kroppen.

Hoppas inte Christoffer tar det för han kan jag inte med eller Clara.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-04-27 19:45:18 följande:
    Jag tror att det var Julia som fick Kristove att pakta...Julia är en filur som kan få vem som att lyssna. Ändå så har jag inget emot Julia heller.
    Han har väl egen vilja.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-04-27 19:46:44 följande:
    Jag tror Mattias kan ta hem denna tävling trots att han är slut i hela kroppen.

Hoppas inte Christoffer tar det för han kan jag inte med eller Clara.
    Har inget emot Clara.
Svar på tråden Robinson 2020