• Nandez

Robinson 2020

I kväll startar Robinson, fler som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2020
  • Johannus
    flygrl skrev 2020-04-28 13:37:01 följande:
    Äntligen! smile1.gif

Nina blir förhoppningsvis inte långvarig i Gränslandet. Christoffer är farlig då han är så fysiskt stark och kan bli ett hot mot Cruise och Jonas om han kommer till Gränslandet. :/

Ja, Nina är manipulativ och jag tänkte samma som du när jag såg henne med Christoffer där på stranden. Skönt att hon blev utröstad.
    Josefina är också falsk men har hamnat utanför nu och har inte mycket makt kvar. Hoppas hon åker ut härnäst.

Jag gillar Julia och hoppas hon går långt. Kristallove likaså. Man kommer nog inte nånvart utan visst paktande för allt handlar inte enbart om tävlande och ingen klarar ta immunitet vecka efter vecka.

Ja, Mikael hänger kvar mycket tack vare han ligger lågt och aldrig sticker ut. Jani är en lustig prick. Tänk om Jani lyckas snubbla in i finalen och sen vinner på massa tur...ha ha det vore nåt det. Jani for Robinson! smile2.gif

Ja, hans pappa är en av världens främsta experter på den vita hajen och hela familjen verkar ha levt mycket vildmarksliv så han har nog fått med sig mycket kunskap därifrån.
    Cruise har väl svensk anknytning och dessutom är ju Sverige ett land med mycket orörd natur så jag kan tänka mig det drog honom hit. smile1.gif

Julia är en filur, ja. En rolig och rätt snäll filur. Men jag tror att även Kristallove inser att man inte kan komma vidare i Robinson utan att också pakta. Så är det bara.

Möjligt, men som sagt tror jag han nog också är mer realist än man tror. Däremot tycker jag Julia och han sköter paktandet på ett hyfsat snyggt sätt utan massa skitsnack och mobbingfasoner.

Som Nandez skrev släppte Mattias nån hundradels sekund efter Julia.

Sjysst av Mattias att han tar med sig Julia att dela priset med honom. smile1.gif
    Vad härligt det låter när du skriver Kristallove om Kristove…..:)
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-04-28 19:36:30 följande:
    Han valde Micke förutom Julia då
    Helt rätt val av Mattias, för Micke ställer upp vart enda dag med att laga mat till alla utan att klaga.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-04-28 19:46:34 följande:
    Helt rätt val av Mattias, för Micke ställer upp vart enda dag med att laga mat till alla utan att klaga.
    Absolut
Svar på tråden Robinson 2020