Robinson 2020
I kväll startar Robinson, fler som ska titta?
I kväll startar Robinson, fler som ska titta?
Dom håller ut bra
Mattias vann
Det var väl samtidigt som dom släppte????
Bra att Mattias håller sitt ord
Alla paktar inräknat dom som inte just skulle göra det. Aja...som sagt jag kollar gärna på Robinson men skulle inte själv villa va med. Tror jag skulle kunna må rätt dåligt av mycket av det som sker bland deltagarna. :/
Skönt att Kristallove vann över Fabian. Han är helt klart mentalt hyfsat stark med förmåga hålla focus och sitt inre lugn. Julia ny följeslagare.
Skönt att allt paktandet iaf slutade med att falska Nina åkte ut. Josefina nästa gång? Och sen Fabian?
Omg va kallt det verkar va där på ön trots det ska föreställa tropikerna. Vill minnas det badades mer back in the days i Robinson-historien och att det va varmare rent allmänt. Dom har ju vart på olika platser genom åren. Kanske är det inte Fidji i år utan själva verket Stockholms skärgård typ?
Starkt av Mattias och Julia hålla ut så länge i pristävlingen. Blir spännande se va vinsten är. Jag gissar på spa kombinerat med gott käk.
Ok. Det vore ju bra om sådant inte skrivs ut här i tråden med tanke på att alla inte har möjlighet att titta på play.
Tack för intressant info om katter, hade ingen aning om detta
Tur att man vet hur det slutar i tävlingen
Jag har inte sett det men det står här i tråden.
Raymond valde Cruise
En haj till lunch
Usch, att sova ute i det vädret
Raymond är så annorlunda mot tidigare
Härligt att Cruise vann
Cruise är min favorit
Lite pakt och intriger ska det vara
Less på Kristoves att det ska vara lungt, då finns det inget att titta på
Kristove och Julia paktar
Tycker att det lutar åt att det är det sämsta Robinson som varit
Jag har också sett alla och tycker att denna säsong är sämst. Det skulle vara bra trist att titta på ett gäng som sitter runt lägerelden och läser dikter eller sjunger en vänskapssång.
Kristove kan nog röpstas ut längre fram. Jättepopulär i början men sen ledsnar folk, sett det i andra såpor.
Cruise är min favorit, en riktig överlevare.
Det har varit flera program om hans familj på tv som flygrl skrev. Han har svenska rötter och ville väl vara med i Robinson.