• Danne1990

    Fantiserar om att se min sambo ha sex med en annan man

    Nån mer som fantiserar om att se sin fru/sambo ha sex med en annan man?

  • Svar på tråden Fantiserar om att se min sambo ha sex med en annan man
  • Mierdaz
    cerise81 skrev 2020-07-15 20:53:38 följande:
    Låter som ett drömscenario! Önskar att min man ville gå med på öppet förhållande. Tror det skulle berika vår relation att få nya erfarenheter sexuellt.
    Läckert..

    Vill du att han tittar på eller deltar?
  • cerise81
    Mierdaz skrev 2020-07-16 12:35:48 följande:

    Läckert..

    Vill du att han tittar på eller deltar?


    Nej, det tror jag inte faktiskt. Utan mer att han ger mig friheten att utforska min sexualitet. Och vice versa såklart. Vi var varandras första en gång i tiden nämligen. Jag unnar definitivt honom att få uppleva sex med någon annan.
  • Kungsbackakillen73a
    cerise81 skrev 2020-07-16 20:34:46 följande:

    Nej, det tror jag inte faktiskt. Utan mer att han ger mig friheten att utforska min sexualitet. Och vice versa såklart. Vi var varandras första en gång i tiden nämligen. Jag unnar definitivt honom att få uppleva sex med någon annan.


    Att träffa andra nya partners berikar och vidgar verkligen perspektiven. Att upptäcka andra människor, lära sig, upptäcka sig själv är ljuvligt. Jag har exempelvis upptäckt att jag är bra på att framkalla fontänorgasmer.
  • Kungsbackakillen73a
    cerise81 skrev 2020-07-16 20:34:46 följande:

    Nej, det tror jag inte faktiskt. Utan mer att han ger mig friheten att utforska min sexualitet. Och vice versa såklart. Vi var varandras första en gång i tiden nämligen. Jag unnar definitivt honom att få uppleva sex med någon annan.


    Att träffa andra nya partners berikar och vidgar verkligen perspektiven. Att upptäcka andra människor, lära sig, upptäcka sig själv är ljuvligt. Jag har exempelvis upptäckt att jag är bra på att framkalla fontänorgasmer.
  • Kungsbackakillen73a
    cerise81 skrev 2020-07-16 20:34:46 följande:

    Nej, det tror jag inte faktiskt. Utan mer att han ger mig friheten att utforska min sexualitet. Och vice versa såklart. Vi var varandras första en gång i tiden nämligen. Jag unnar definitivt honom att få uppleva sex med någon annan.


    Att träffa andra nya partners berikar och vidgar verkligen perspektiven. Att upptäcka andra människor, lära sig, upptäcka sig själv är ljuvligt. Jag har exempelvis upptäckt att jag är bra på att framkalla fontänorgasmer.
  • Kungsbackakillen73a
    cerise81 skrev 2020-07-16 20:34:46 följande:

    Nej, det tror jag inte faktiskt. Utan mer att han ger mig friheten att utforska min sexualitet. Och vice versa såklart. Vi var varandras första en gång i tiden nämligen. Jag unnar definitivt honom att få uppleva sex med någon annan.


    Att träffa andra nya partners berikar och vidgar verkligen perspektiven. Att upptäcka andra människor, lära sig, upptäcka sig själv är ljuvligt. Jag har exempelvis upptäckt att jag är bra på att framkalla fontänorgasmer.
  • Kungsbackakillen73a
    cerise81 skrev 2020-07-16 20:34:46 följande:

    Nej, det tror jag inte faktiskt. Utan mer att han ger mig friheten att utforska min sexualitet. Och vice versa såklart. Vi var varandras första en gång i tiden nämligen. Jag unnar definitivt honom att få uppleva sex med någon annan.


    Att träffa andra nya partners berikar och vidgar verkligen perspektiven. Att upptäcka andra människor, lära sig, upptäcka sig själv är ljuvligt. Jag har exempelvis upptäckt att jag är bra på att framkalla fontänorgasmer.
  • cerise81
    Kungsbackakillen73a skrev 2020-07-17 09:46:17 följande:

    Att träffa andra nya partners berikar och vidgar verkligen perspektiven. Att upptäcka andra människor, lära sig, upptäcka sig själv är ljuvligt. Jag har exempelvis upptäckt att jag är bra på att framkalla fontänorgasmer.


    Jag förstår vad du menar. Har tyvärr gjort saker vid sidan av eftersom min man nobbat alla mina försök till att utveckla vårt sexliv. Bortsett från den moraliska aspekten så har jag fått uppleva många spännande saker. Analt (som min man vägrat ge mig i 15 år) som det visade sig att jag gillade väldigt mycket. Jag kan få fontänorgasm, vilket jag inte hade en aning om innan. Jag har fått utforska min undergivna sida...med smisk, hårdare tag...jag har märkt att jag njuter av viss smärta. Det förhöjer hela upplevelsen när man är som kåtast! Är glad att jag vågat ta steget och "kastat mig ut"...har alltid varit pryd och blyg och aldrig vågat ra risker. Hur löjligt det än låter så har det här varit utvecklande för mig som person...
  • Clark92
    cerise81 skrev 2020-07-17 10:04:17 följande:
    Jag förstår vad du menar. Har tyvärr gjort saker vid sidan av eftersom min man nobbat alla mina försök till att utveckla vårt sexliv. Bortsett från den moraliska aspekten så har jag fått uppleva många spännande saker. Analt (som min man vägrat ge mig i 15 år) som det visade sig att jag gillade väldigt mycket. Jag kan få fontänorgasm, vilket jag inte hade en aning om innan. Jag har fått utforska min undergivna sida...med smisk, hårdare tag...jag har märkt att jag njuter av viss smärta. Det förhöjer hela upplevelsen när man är som kåtast! Är glad att jag vågat ta steget och "kastat mig ut"...har alltid varit pryd och blyg och aldrig vågat ra risker. Hur löjligt det än låter så har det här varit utvecklande för mig som person...
    Jag tror att det hade varit spännande att få utvecklas och utveckla i hop med dig och min fru.......
  • cerise81
    Nakenparet skrev 2020-07-16 09:00:42 följande:

    Ja. Gjort det under en längre tid och berättadedet för min sambo. Nu träffar vi andra och är väl sk swinger (även om jag ogillar ordet). Min tjej som först var starkt emot det gillar verkligen det lika mycket.


    Härligt att ni tog steget. Önskar jag och min man kunde göra detsamma.
  • Nakenparet
    cerise81 skrev 2020-07-17 11:40:48 följande:

    Härligt att ni tog steget. Önskar jag och min man kunde göra detsamma.


    Första gången var vi på en fest och mitt i dansen blev vi lite sugna och gick upp på övervåningen och började ha sex i en fåtölj. Dom andra paren fortsatte festen på undervåningen. När min sambo låg i fåtöljen och jag knullade henne framifrån så frågade jag ?vad gör vi om någon kommer upp??. Rätt var det var så kom värdparet upp. Dom fnissade lite och sedan satte hon sig på sängkanten och började suga av sin man. Vi förflyttade oss mot sängen och min sambo viskade till mig att det var OK att vi kunde byta partners om tillfället kom (vi hade sedan innan bara kommit överens om att hon fick vara med någon annan om tillfället kom någon gång då det för min del handlar det främst om att jag går igång på att se henne ha sex med någon annan). Jag frågade dom andra om vi ville ?byta? och rätt var det var så låg han och borrade in sitt ansikte mellan min sambos ben och värdinnan satt på mitt ansikte medans tjejerna grovhånglade. Sen följe någon timmas sex med allt ifrån sug och slick till parnerbyteb till höger och vänster.

    För oss var det en stärkande upplevelse som gjort att vi kommit närmare varandra. Vi har lovat att vad vi än känner (åtrå, om vi flörtar med någon annan, etc) så ska vi säga det till varandra. Det gör vi och jag går igång på att se henne ta för sig och hon går igång på att göra det och se att jag gör det.

    Efter 12 år ihop och två barn så har vi mer sex och härligare äventyr än när vi var barnfria.
Svar på tråden Fantiserar om att se min sambo ha sex med en annan man