Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Mina har varit vita och klibbiga sedan en vecka efter ÄL och är fortfarande, har bim i morgon eller på lördag beroende på när ägget släppte och såg första svaga i förrgår men fick ju plus på digitalt igår. Tempen har legat högt i en vecka, 37, 5-38 men utan att jag känner mig febrig. Fryser mycket och mycket molvärk. Mitt illamående kom en vecka efter ÄL och har redan vart hemskt, det har aldrig hänt mig förr och ändå vart gravid 6 ggr så det var nåt nytt och inget som jag därför tog som ett tecken, trodde det var mitt tillförande av progesteron som gav biverkningar...
Mina har varit vita och klibbiga sedan en vecka efter ÄL och är fortfarande, har bim i morgon eller på lördag beroende på när ägget släppte och såg första svaga i förrgår men fick ju plus på digitalt igår. Tempen har legat högt i en vecka, 37, 5-38 men utan att jag känner mig febrig. Fryser mycket och mycket molvärk. Mitt illamående kom en vecka efter ÄL och har redan vart hemskt, det har aldrig hänt mig förr och ändå vart gravid 6 ggr så det var nåt nytt och inget som jag därför tog som ett tecken, trodde det var mitt tillförande av progesteron som gav biverkningar...
Men herregud, vad hände med 100 svar..... Sorry
Jag har inte använt dessa test förr (köpt ett storpack på tradera) och det fanns inga instruktioner om inom vilken tid testet ska läsas av. Första bilden är efter fem minuter och andra bilden är samma test efter 20 minuter. Skulle tro att fem min är mer rätt att läsa av och i så fall får jag nog se det som blankt tyvärr :(.

Mina är också vita o klibbiga, har aldrig haft såna förut. Så det gör ju att man börjar undra :) Har bim på söndag 17/5.
Spännande! Börja kolla din temp med, jag har ingen avancerad utan en digital till örat, den brukar ligga på 36,6 normalt för mig och har leget närmare 38 sen äl +7 ungefär när jag började kolla. Kan vara intressant notera sånt :)
Åhh jag ska nog också hitta något vi kan fira med när dagen kommer :D
Nej inga tecken på mens ännu, men jag märker oftast inte att min mens kommer förrän det runnit igenom någon stans o.O
I bästa fall får jag en redig molvärk några timmar innan. Jag gav mig på rosenrot för några månader sedan och då fick jag sån mensvärk att jag fick feber :/
Det är sant, så länge mensen inte kommit så finns ju hopp :)
Åhh jag är så himla sugen att testa, men jag ska försöka hålla mig tills måndag. Jag har bara ett test hemma
Nej inga barn. Har aldrig varit gravid innan heller (som jag vet något om)
Ja eller hur! Vi skulle egentligen rest i vintras var tanken men jag skulle ju i mitt huvud vara gravid då... Haha så dum man känner sig
Åhh vad härligt med häst! Då har du fullt upp med andra ord :)
Aj då! Ja både corona och sommar gör ju att allt tar så mycket längre tid! Jag hoppas ni får en tid redan tidigt i höst för utredning förutsatt att ni såklart inte lyckas först själva! ;)
När blir nästa ÄL ungefär?