Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Testa på morgonurin igen i morgon, din sticka var väl testa tidigt? Tog du samma sort på em?
Jag och många andra väntar på bim.. har ni gjort/gör ni något speciellt under lutealfasen för att öka chanserna?
Typ undviker snabbmat, socker, alkohol, kaffe, kosttillskott etc?
Tog både en vanlig och testa tidigt efter att det digitala gett ej gravid. Det vanliga var blankt vad jag kunde se och det tidiga var knappt synbart. Fick tydligt positivt igår på morgonen med vanligt test så sitter och sörjer lite nu. Får kolla i morgon med morgonurin men räknar med att jag kommer börja blöda inom kort!
Jag och många andra väntar på bim.. har ni gjort/gör ni något speciellt under lutealfasen för att öka chanserna?
Typ undviker snabbmat, socker, alkohol, kaffe, kosttillskott etc?
Hej igen. Undrar om någon har erfarenhet.
Är på dag 5 efter ägglossning och fick idag ägglossningsflytningar. Har även svag mensvärk. Det var alltså slemmigt och halt och gick att ?bygga broar?
Är det vanligt att ha efter ägglossning? Kan kroppen kanske försöka ägglossa igen?
åh nej...hoppas det bara behövs morgonurin!
Hej tjejer! Undrar om någon har lite råd eller kan hjälpa mig. Fick missfall i onsdags 6/5 i vecka 5-6. Har blödigt på bra i 4 dagar och sedan mindre och mindre och nu endast någon liten brun flytning. Testade supersvagt på gravtest i helgen så verkar ju gå ner med hcg.
Men har nu testat med äl test 3 dagar. Senast idag då 1 vecka efter missfallet. Första äl testet är samma dag som det svaga svaga positiva gravtestet jag tog tidigare.
Är det möjligt att ägglossning är på ingång redan nu närmsta dagarna? Tänker på att äl ändå stegrar verkar det som.
=)

Men alltså gud jag blir så lycklig av er som plussar! Vill så gärna joina er men tills dess: GRATTIS! Särskilt Mikkans som försökt så länge!! Herregud vilken känsla det måste vara!

Mina bröst började helt plötsligt läcka mjölk nu ikväll? Har väl aldrig varit med om liknande???
Har ammat min dotter men det slutade jag med för över ett år sedan. Har ni någonsin hört talas om eller varit med om det själv?
Är det för man går och hoppas som kroppen blir så pass skengravid att den drar igång mjölkproduktion, haha?
Försökt googla men hittar inget vettigt. Känns lite bisarrt.
Mina bröst började helt plötsligt läcka mjölk nu ikväll? Har väl aldrig varit med om liknande???
Har ammat min dotter men det slutade jag med för över ett år sedan. Har ni någonsin hört talas om eller varit med om det själv?
Är det för man går och hoppas som kroppen blir så pass skengravid att den drar igång mjölkproduktion, haha?
Försökt googla men hittar inget vettigt. Känns lite bisarrt.