• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • fruitloop

Antingen ser jag i syne på alla mina test eller så är det nå fel på dessa? Tycker jag ana något varje dag, men blir ju aldrig starkare :(

• Undrandee
    Nykär15 skrev 2020-05-14 10:45:47 följande:

Rekommenderar 100 då man helst ska tillföra mycket :) tar 6 pump/dag av den och det ska motsvara 100 mg

Hur kan det vara så olika? Läste om alla som använde mellan 1-4 pump per dag.
  • Fnattilur
    Undrandee skrev 2020-05-14 11:48:59 följande:

Läs på din produkt när den kommer. Jag tror att antal pump skiljer sig emot de äldre förpackningarna.
  • Nykär15
    Undrandee skrev 2020-05-14 11:48:59 följande:

På min står det att 6 pump motsvarar det, men kan ju vara olika mycket som kommer ut. Tycker du ska ta den starka!
  • Nykär15
    fruitloop skrev 2020-05-14 11:45:37 följande:

Antingen ser jag i syne på alla mina test eller så är det nå fel på dessa? Tycker jag ana något varje dag, men blir ju aldrig starkare :(

Men vad konstigt, testlagret brukar aldrig ge spök...vilken dag är du på nu?
  • fruitloop
    Nykär15 skrev 2020-05-14 12:10:39 följande:

Men vad konstigt, testlagret brukar aldrig ge spök...vilken dag är du på nu?

Äl+10 idag. Ser du något där?
  • Undrandee
    Nykär15 skrev 2020-05-14 12:09:32 följande:

På min står det att 6 pump motsvarar det, men kan ju vara olika mycket som kommer ut. Tycker du ska ta den starka!

Typiskt. Nu har jag redan skickat efter den billigare och hsr lovat mig själv köp stopp resten av månaden nu då det skenat iväg rejält med bidrottninggele, ÄL-tester, ÄL-temp, vitaminer och grav.tester. Men vad gör man inte för att kunna bli gravid, hehe.
  • Maramba
    fruitloop skrev 2020-05-14 11:45:37 följande:

Jag ser ngt svagt. Men det gör jag på mina också och de vill inte heller bli starkare.
  • emmsenj

Frågar igen :)

Är det någon här som tempar och fått positivt? Höll er temperatur sig väldigt hög efter ÄL och fram tills ni testade? Tycker det är stressigt att se tempen på mornarna eftersom den ju vad jag förstått ska ligga högt ihållande efter ÄL för att man ska vara gravid. När jag blev gravid senast var det så (att tempen var högre än vanligt efter ÄL just den gången) så blir så deppig när jag ser temperaturen gå ner även om den kan hoppa tillbaka dagen efter.

• Nykär15
    fruitloop skrev 2020-05-14 12:18:14 följande:

Äl+10 idag. Ser du något där?

Jag tycker nog det...när det torkat, kan du se nåt om du håller det mot en lampa, ex på mobilen? Om det är kvar ett streck så är nåt på gång, och är ju så tidigt än! Jag är på äl+12-13 idag och det var lite starkare idag men går väldigt långsamt första dagarna :)