Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Har sån extrem mensvärk idag och halsbränna (har aldrig det annars!). Måste ta värktablett av värken i magen.
Antingen kommer mensen mycket tidigare eller kanske är det något där inne. Eller så är det infektion efter min senaste biopsi av livmoderhalsen (har cellförändringar, men enligt läkaren ska det inte kännas)
.....
Sååå mycket överanalyserande.
Jag fick mens idag, så får gå vidare till junitråden. Det var vårt första försök så hade inte väntat mig något annat..
Grattis till alla som plussat och lycka till till er som väntar på bim!
Ja men detsamma! Verkar som att vi har en del gemensamt haha. Jag är lite osäker på Bim men borde vara 15/16.
När tänkte du börja testa?
Hej! Hoppar in här om det är ok? :)
3/5 hade jag BIM.
Men nu sitter jag här med ingen mens, otroliga humörssvägningar och 3 negativa graviditetstest. Jag börjar bli helt jävla galen.
Det är nästan så jag vill att mensen kommer nu så jag slipper gå runt med denna frustration. Såklart vill jag hellre ta ett plus. Men ohhhh... så jobbigt :(
Jag vet inte om jag har symptom. Mina humörssvägningar är värst, sen är jag jätte jätte trött, och har ökad aptit. Men det kan lika gärna ha med kommande mens och göra också.
Jag hoppas det går bättre för er!
Ni som är kaffedrickare, hur många koppar dricker ni om dagen nu? Har ni dragit ner på det?
Nu tycker jag det är starkare! Vad säger ni?

Ni som är kaffedrickare, hur många koppar dricker ni om dagen nu? Har ni dragit ner på det?
Hur går det för dig (och alla andra med BIM 14-16/5)? Hur mår ni och hur känns det?
Asså jag har ömma bröst, men jag är osäker på om jag brukar ha det denna tid i cykeln... Sen har jag liksom en känsla av att jag kommer plussa haha, helt sjukt. Får se om känslan stämmer. Hur går det för dig?