• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är 5G-strålning farligt?
  • Iarwain
    Itsbarbiebitch skrev 2020-04-18 23:50:55 följande:
    absolut galet höga strålningsnivåer. Cellerna blir uttorkade. Hemoglobinet i de röda blodkropparna binder inte och kan inte transportera syremolekyler till blodet som gör att det skapar syrebrist och det blir liknande symtom som höjdsjuka som man kan få vi för hög höjd. Det är kanske det som patienterna dör av även om de får syrgas som inte har någon effekt eftersom det inte finns några syremolekyler i blodet.

    Det andra som händer i kroppen är att de spänningsberoende jonkanalerna i cellernas membran, eller hölje, påverkas. De här kanalerna styr in- och utsläpp av olika ämnen till cellen. Resultatet blir ett ökat flöde av kalcium in i cellen och en för hög kalciumsignal.Det kan störa kroppen så mycket, utan att man egentligen märker det, att immunförsvaret kraschar. Och om immunförsvaret kraschar och du sedan får viruset, så är man mycket mer sårbar för att få en mycket allvarlig reaktion på viruset. De frekvensband man verkar ifrån är 60-95ghz och de frekvenserna använder sig militären till sina högteknologiska vapen idag.
    och vilken strålningseffekt från antennelementen?
    Människor är korkade! Men jag tänker inte överförklara för de som har som sin enda uppgift att missförstå så mycket som möjligt
  • Itsbarbiebitch
    Anonym (Anonym00s) skrev 2020-04-19 00:03:05 följande:

    Du måste vara en av Miljö Partisterna?(Mentala Patienterna)


    Nej jag vill inte tro att detta är sant men efter att Ha nördat mer mig i ämnet i flera år så inser jag att det tyvärr stämmer
  • Iarwain
    Itsbarbiebitch skrev 2020-04-19 11:22:12 följande:
    Nej jag vill inte tro att detta är sant men efter att Ha nördat mer mig i ämnet i flera år så inser jag att det tyvärr stämmer
    Med "nördat ner", menar du surfat och läst sidor på nätet, eller har du verkligen studerat ämnet?

    Så vid vilken antenneffekt menar du att de skador du nämner uppstår?
    Människor är korkade! Men jag tänker inte överförklara för de som har som sin enda uppgift att missförstå så mycket som möjligt
  • Överste Senap
    Itsbarbiebitch skrev 2020-04-19 11:22:12 följande:

    Nej jag vill inte tro att detta är sant men efter att Ha nördat mer mig i ämnet i flera år så inser jag att det tyvärr stämmer


    Och underlaget är ?
  • Anonym (aa)
    Itsbarbiebitch skrev 2020-04-19 11:22:12 följande:
    Nej jag vill inte tro att detta är sant men efter att Ha nördat mer mig i ämnet i flera år så inser jag att det tyvärr stämmer
    Tyvärr har du troligen nördat ner dig på sidor gjorda av samma människor som skriver om chemtrails och andra galna saker som lätt går att motbevisa. Bara för att något finns på internet behöver det inte vara sant.
  • Anonym (Hmm)

    Varför just 5-G?
    Hur mycket annan strålning finns inte. Naturlig strålning, radar, telekommunikation, radio o.s.v.
    Klart det säkert inte är bra men ...vill vi bli av med det mesta så får vi nog backa samhället också. Vem ställer upp???

  • Tukt

    Du skriver en fråga med ett frågetecken. Men du gör en omröstning där det inte finns något alternativ som säger emot dina egna åsikter.
    Känns liksom inte som en konstruktiv diskussion där....

  • Allanojag
    Tukt skrev 2020-04-24 13:45:04 följande:

    Du skriver en fråga med ett frågetecken. Men du gör en omröstning där det inte finns något alternativ som säger emot dina egna åsikter.
    Känns liksom inte som en konstruktiv diskussion där....


    Exakt, det beror på att 5Gstrålning är livsfarligt!! Det är fakta!
  • Iarwain
    Allanojag skrev 2020-04-24 14:48:20 följande:
    Exakt, det beror på att 5Gstrålning är livsfarligt!! Det är fakta!
    Var har du forskningen som ger stöd till det påståendet?
    Vad ser du är skillnaden mellan "5G-strålning" och annan strålning?
    Människor är korkade! Men jag tänker inte överförklara för de som har som sin enda uppgift att missförstå så mycket som möjligt
  • Anonym (aa)
    Allanojag skrev 2020-04-24 14:48:20 följande:
    Exakt, det beror på att 5Gstrålning är livsfarligt!! Det är fakta!
    Den fakta du läst kommer troligen från samma källor som påstår att det släpps chemtrails efter plan. Men ingen seriös vetenskaplig litteratur stödjer att det skulle vara farligt, Finns ingen forskning som visar att det skulle vara det.
  • annabellelee

    Jättebra alternativ, verkligen. Precis de mest relevanta alternativen om man är en extremister som vägrar nyansera sina tankegångar.

Svar på tråden Är 5G-strålning farligt?