• Anonym (Varför? *Trött*)

Trött på tjejer utan helkroppsbild

Varför saknar så många kvinnor helkroppsbild på Tinder? Det är jäkla tidskrävande att hålla på googla upp dom eller att träffa dessa.

Alla gånger har så har ingen varit smal. Även om man fortsätter att hoppas...

Varför inte spara båda tid och ge en rättvisande bild av er själva? Jag fattar det inte.

• Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild
  • Anonym (Obegripligt)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-11-10 14:13:22 följande:

Jag tror ni kvinnor misstolkar detta. Utseendet för mig attraherad. Men jag skulle vilja bo tillsammans med en kvinna som jag inte gillar personlighets mässigt också.

Så att säga att utseendet är det viktigaste när felaktigt.

Det du skriver är obegripligt. Varför vilja bo med en kvinna som du inte gillar personlighetsmässigt?
    Anonym (Fia) skrev 2020-11-10 16:55:40 följande:

Du tror att det inte märks, men det gör det förr eller senare. De kvinnorna som känner så vill helt enkelt inte ha dig heller och är ett sätt att sortera bort din typ. De vill precis lika mycket som du sortera ut de som inte passar dem i ett så tidigt stadie som möjligt. Du vill dock luras som saken och dölja det för att få det du vill ha. Det är ju dessutom just den inställningen som gör att de som känner så måste gå igenom så mycket besvär för att vara säker på att ta reda på det. Du har det ju oerhört mycket lättare där då du kan se rätt fort om du är en dealbreaker, jämfört med de som du är en dealbreaker för. 

Visst skulle det lösa saken på ett lätt sätt för dig om de la ut bilder som visar det du vill, men det förvärrar bara saken för dem totalt sett då du naturligtvis inte är den ende som fungerar så, oavsett vad det är för utseende preferenser de har, även om du har svårt att förstå det. 

Oavsett vilket så kan du aldrig få någon annan att göra som du vill med saken, alltså det enda du kan ändra är hur du själv gör och du har valet att vara öppen med det. Som sagt så kan det faktiskt göra att en del tar kontakt som annars inte skulle gjort det. 

Men vad spelar det för roll att din partner är attraherad av dig pga sina utseende preferenser? Jag förstår inte det?

De flesta blir ju attraherad av utseendet. Om du inte är pansexuell. Är du pansexuell alltså ? Det är en ganska avvikande sexuell läggning
    Anonym (Obegripligt) skrev 2020-11-10 17:11:27 följande:

Det du skriver är obegripligt. Varför vilja bo med en kvinna som du inte gillar personlighetsmässigt?

Det är just de jag inte vill. Det räcker alltså inte med att jag är attraherad av henne fysiskt. Vi måste klicka på ett personligt plan också.
    Anonym (Obegripligt) skrev 2020-11-10 17:11:27 följande:

Det är just de jag inte vill. Det räcker alltså inte med att jag är attraherad av henne fysiskt. Vi måste klicka på ett personligt plan också.
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-11-10 17:33:27 följande:

Men vad spelar det för roll att din partner är attraherad av dig pga sina utseende preferenser? Jag förstår inte det?

De flesta blir ju attraherad av utseendet. Om du inte är pansexuell. Är du pansexuell alltså ? Det är en ganska avvikande sexuell läggning

Menade Sapiosexualitet
    Anonym (Anna2) skrev 2020-11-10 16:22:14 följande:

Precis som de yngre tycker om dig, att du ser ut som en farbror.

De flesta gissar att jag är betydligt yngre än vad min ålder säger.
  • Anonym (Anna2)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-11-10 18:14:53 följande:
    De flesta gissar att jag är betydligt yngre än vad min ålder säger.
    De säger det ja.
    Och även om så är fallet så kommer snart tiden ikapp dig.
  • Anonym (Emily)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-11-10 01:23:09 följande:

Och du är förmodligen fet. Vilket är sjukt avtändande.. Du kanske tror att du är smal och vältränad. Många kvinnor har en skev kroppsuppfattning.

Haha, nej jag är inte fet. Väger 62 kg och är 171 cm lång.

Det är din personlighet som är extremt avtändande, och din personlighet kan du inte göra något åt.
  • Anonym (Emily)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-11-10 01:23:09 följande:

Och du är förmodligen fet. Vilket är sjukt avtändande.. Du kanske tror att du är smal och vältränad. Många kvinnor har en skev kroppsuppfattning.

Det är din personlighet som är extremt avtändande, och din personlighet kan du inte göra något åt.
  • Anonym (Emily)

Nu är jag ju gift, men om jag varit singel och behövt leta på dejtingsidor, hade den typ av "män" som du inte varit intressanta, om man säger så :- D

Anonym (Emily) skrev 2020-11-11 00:54:00 följande:

Lite mullig då.
Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild