• Anonym (Varför? *Trött*)

Trött på tjejer utan helkroppsbild

Varför saknar så många kvinnor helkroppsbild på Tinder? Det är jäkla tidskrävande att hålla på googla upp dom eller att träffa dessa.

Alla gånger har så har ingen varit smal. Även om man fortsätter att hoppas...

Varför inte spara båda tid och ge en rättvisande bild av er själva? Jag fattar det inte.

• Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild
  • Anonym (X)
    Anonym (Hourglass) skrev 2020-05-01 14:38:10 följande:

Jag tror att eftersom du varesig har längden eller vikten på din sida, bör du endast visa ansiktet på Tinder eftersom alla tjejer, smala som tjocka väljer bort spinkiga små män utseendemässigt. Du ser svag ut när du är så tanig och benig. Det är inte attraktivt att se ut som en lite klen 15-årig pojke i kroppen, om man inte är 15 år. Det är inte tjejerna som är stora, det är du som är extremt tanig, under medel. Dessutom verkar du ha en ätstörning som gör att du tror att din spinkiga lilla taniga kropp är normalviktig. Du tror du är större än vad du är. Om du tittar på sjuka människor så har de din vikt och längd, dvs att vara så spinkig ser ut som en sjukling. Inte något attraktivt någonstans det är därför du inte får attraktiva napp på dejtingsidan. Förbättra din egen kropp först. Eftersom du inte får en match med någon attraktiv tjej beror det på att du själv inte håller måttet utseendemässigt, detmåste du förstå. Det är dig det är fel på och du som har ett stort förbättringsarbete att göra.

Jag tror ärligt talat inte att ts

problem är varken längd, vikt eller utseende. Kan ha rätt mycket att göra med att han verkar rätt otrevlig.
  • nénuphar
    Oerhörd skrev 2020-05-03 18:55:42 följande:

Jag för min del tycker att det är skitirriterande när folk döljer tänk som de till och med själv skäms över, vore väldigt skönt om ni skrev ut det så att vi som vill slippa er slipper ödsla tid på att bli lurade till en högerswipe...

Du förstod min poäng!
    Anonym (X) skrev 2020-05-03 19:40:26 följande:

Men han på bilden ser ju ut som en ung grabb.

Du ser alltså ut som honom? Inte som en vuxen man?

Nej, jag ser nog lite äldre ut. Men jag har ett ganska ungt utseende. Har ju samma längd och vikt som sagt.
  • riversnroads
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-05-04 00:01:10 följande:

Nej, jag ser nog lite äldre ut. Men jag har ett ganska ungt utseende. Har ju samma längd och vikt som sagt.

Killen på bilden såg väldigt bra ut. Ser du ut som han så är det ju swipe till höger..

(Har aldrig varit på tinder men man swipar väl)
  • Anonym (Paulina)

Haha! Det är roligt att du startar en tråd om att tjejer fejkar sina foton på dejtingsidor, sen när du själv ska lägga ut en exempelbild på hur du ser ut så väljer du ett foto av en tjugoårig kille :D Fast du själv är närmare 40.
    Anonym (Paulina) skrev 2020-05-04 08:36:49 följande:

Haha! Det är roligt att du startar en tråd om att tjejer fejkar sina foton på dejtingsidor, sen när du själv ska lägga ut en exempelbild på hur du ser ut så väljer du ett foto av en tjugoårig kille :D Fast du själv är närmare 40.

Jag är inte ute efter att dejta någon på familjeliv. Så varför skulle jag visa upp mig? Jag ville visa hur en kille i min längd och vikt kan se ut om man är vältränad.
  • Anonym (Hourglass)

Killen på bilden såg medelmåttig ut tycker jag och skulle swipat bort. Trist utseende pga ansiktet. Det skulle krävas ett väldigt snyggt ansikte på honom med den där kroppen som är väldigt meddelmåttig och dessutum är kort. De flesta som skrev till mig utan tröja såg bättre ut, var lite mer muskulösa och snyggare, manligare armar och händer. Tycker inte att den där på bilden tjänar på att ragga utan tröja.
    Anonym (Hourglass) skrev 2020-05-04 23:33:23 följande:

Killen på bilden såg medelmåttig ut tycker jag och skulle swipat bort. Trist utseende pga ansiktet. Det skulle krävas ett väldigt snyggt ansikte på honom med den där kroppen som är väldigt meddelmåttig och dessutum är kort. De flesta som skrev till mig utan tröja såg bättre ut, var lite mer muskulösa och snyggare, manligare armar och händer. Tycker inte att den där på bilden tjänar på att ragga utan tröja.

Hur ser du själv ut då? Med dina krav? Var inte du överviktig ?
  • Anonym (Hourglass)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-05-04 23:51:49 följande:

Hur ser du själv ut då? Med dina krav? Var inte du överviktig ?

Bättre ut än snubben på bilden och alla mina killar har sett bättre ut än honom på bilden som ser ut som en 4 av 10 eller en 3 av 10. Alla mina killar har sett ut på ett sett så att andra män som jag känner har sagt till mig om mina ex och män "han var snygg den killen". Jag är nöjd, jag är väldigt nöjd. Jag trivs, jag trivs oerhört. Någon har varit ett smalt rangel men ansiktet var skitsnyggt, hans k*k jättestor, han var lång, rik och han klädde sig snyggt i kavaj så ingen såg hur smal han var. Då kan man faktiskt få lov att vara en spinkis under sådana omständigheter som kompenserar och väger upp.
    Anonym (Hourglass) skrev 2020-05-05 03:30:52 följande:

Bättre ut än snubben på bilden och alla mina killar har sett bättre ut än honom på bilden som ser ut som en 4 av 10 eller en 3 av 10. Alla mina killar har sett ut på ett sett så att andra män som jag känner har sagt till mig om mina ex och män "han var snygg den killen". Jag är nöjd, jag är väldigt nöjd. Jag trivs, jag trivs oerhört. Någon har varit ett smalt rangel men ansiktet var skitsnyggt, hans k*k jättestor, han var lång, rik och han klädde sig snyggt i kavaj så ingen såg hur smal han var. Då kan man faktiskt få lov att vara en spinkis under sådana omständigheter som kompenserar och väger upp.

Du svarade aldrig på min fråga? Du är överviktig alltså...
Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild