• Anonym (Varför? *Trött*)

Trött på tjejer utan helkroppsbild

Varför saknar så många kvinnor helkroppsbild på Tinder? Det är jäkla tidskrävande att hålla på googla upp dom eller att träffa dessa.

Alla gånger har så har ingen varit smal. Även om man fortsätter att hoppas...

Varför inte spara båda tid och ge en rättvisande bild av er själva? Jag fattar det inte.

• Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild
  • Oerhörd
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-05-04 23:51:49 följande:

Hur ser du själv ut då? Med dina krav? Var inte du överviktig ?

Vad spelar det dig för roll hur hon ser ut? Hon verkar inte vara intresserad av dig.
  • Anonym (Hourglass)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-05-05 09:43:58 följande:

Du svarade aldrig på min fråga? Du är överviktig alltså...

Fråga mina ex och min killa om de tycker det. Det tycker de inte. De är nöjda, jag är nöjd. Du däremot är missnöjd och tar inte till dig att förändra det som du förändra kan - dig själv för att lyckas bättre.

Återkom när du får ett napp i dejtingen.
    Anonym (Hourglass) skrev 2020-05-05 15:22:07 följande:

Fråga mina ex och min killa om de tycker det. Det tycker de inte. De är nöjda, jag är nöjd. Du däremot är missnöjd och tar inte till dig att förändra det som du förändra kan - dig själv för att lyckas bättre.

Återkom när du får ett napp i dejtingen.

Va har du för BMI då?

Vad är det jag ska förändra då? Min längd och mitt ansikte? Det kan bli lite svårt.

Gymmar dessutom redan.
  • Anonym (Paulina)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-05-04 10:18:53 följande:

Jag är inte ute efter att dejta någon på familjeliv. Så varför skulle jag visa upp mig? Jag ville visa hur en kille i min längd och vikt kan se ut om man är vältränad.

Jo, fast du är tjugo år äldre än killen på bilden. Själv skulle jag aldrig lägga upp en bild på en tonårig tjej för att visa exempel på hur jag ser ut i kroppen. Det säger något om hur du uppfattar dig själv.
    Anonym (Paulina) skrev 2020-05-05 15:28:22 följande:

Jo, fast du är tjugo år äldre än killen på bilden. Själv skulle jag aldrig lägga upp en bild på en tonårig tjej för att visa exempel på hur jag ser ut i kroppen. Det säger något om hur du uppfattar dig själv.

Jasså, har du inte lika snygg kropp längre? Ett extra lager fett? Jag har mer vältränad kropp idag än när jag var 20.
  • Anonym (Paulina)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-05-05 16:01:32 följande:

Jasså, har du inte lika snygg kropp längre? Ett extra lager fett? Jag har mer vältränad kropp idag än när jag var 20.

Ja, ja, du tycker det. Men enligt mig så säger det en del om din självbild.
    Anonym (Paulina) skrev 2020-05-05 16:06:12 följande:

Ja, ja, du tycker det. Men enligt mig så säger det en del om din självbild.

Jo, jag säger det. Vägde 60 kg då.

Vad säger den då?
  • Anonym (Paulina)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-05-05 16:50:01 följande:

Jo, jag säger det. Vägde 60 kg då.

Vad säger den då?

Att du överskattar dig själv
    Anonym (Paulina) skrev 2020-05-05 17:04:20 följande:
    Att du överskattar dig själv
    De flesta tjejer ja ?

Mulliga och överviktiga tjejer tror att dom ska få vilken kille dom vill...

Tjejer ska se ut som Johanna Runevad i Falkenberg.  

Blev nyss superlikad av en kvinna utan helkroppsbild. Men i hennes falls syns det till och med i ansiktet att hon är gravt överviktig. Inget fel på ansiktet , hon hade säkert varit snygg tom om hon vägt 50 kg mindre.

Men jag är inte intresserad av kvinnor alla dessa mulliga och tjocka kvinnor. Varför ger hon mig en superlike som är smal och vältränad?

Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild