• Anonym (Varför? *Trött*)

Trött på tjejer utan helkroppsbild

Varför saknar så många kvinnor helkroppsbild på Tinder? Det är jäkla tidskrävande att hålla på googla upp dom eller att träffa dessa.

Alla gånger har så har ingen varit smal. Även om man fortsätter att hoppas...

Varför inte spara båda tid och ge en rättvisande bild av er själva? Jag fattar det inte.

• Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild
  • Anonym (Smal som i BMI 16?)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-11-11 17:35:05 följande:
    Jag har inte den erfarenheten. Finns ingen attraktion så blir hon bara en bekant.
    Men vad är smal då? Det verkar ju råda en massa olika åsikter om vad tillräckligt smal är. Det du kallar tjock kan nån annan tycka är normalvikt etc. 
  • Anonym (())

Jag lägger inte ut bilder på mig själv online och definitivt inte halvnaket i helkroppsbild. Man vet aldrig vem som stjäl dessa bilder och använder dem på sajter där de inte hör hemma.

Tycker det räcker med att avslöja sin längd, vikt och träningsnivå.

Sånt som jag själv skulle föredra att män skriver ner i sina egna presentationer.

• Anonym (Rob)
    Anonym (()) skrev 2024-08-19 00:35:02 följande:

Jag lägger inte ut bilder på mig själv online och definitivt inte halvnaket i helkroppsbild. Man vet aldrig vem som stjäl dessa bilder och använder dem på sajter där de inte hör hemma.

Tycker det räcker med att avslöja sin längd, vikt och träningsnivå.

Sånt som jag själv skulle föredra att män skriver ner i sina egna presentationer.

Skriver du ut din längd och vikt på din prestation?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (())
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-19 00:37:38 följande:
    Skriver du ut din längd och vikt på din prestation?
    Ja, eftersom jag inte vill visa bilder på mig själv.

Skulle också beskriva mitt utseende i övrigt, ex. hårfärg, längd på håret, ögonfärg och etnisk hudfärg. Det tycker jag är det rimliga att göra. Utseendet har betydelse för de flesta.
  • Anonym (Lol)

Ja buhu för att man som kvinna vill blir sedd som en person och inte som en kropp som är till för ditt nöje.
    jag har ingen helkroppsbild för jag inte vill ha kommentarer om mina bröst eller rumpa. är mannen orolig att jag är tjock pga detta och swipar vänster så är det inget jag gråter över. 

Om är kroppstypen så pass viktig att du inte ens kan ha ett samtal med någon och gå på EN dejt så kanske du bör skriva något i din presentation att du söker en kvinna som tar hand om sin kropp eller liknande.

• Anonym (Rob)
    Anonym (Lol) skrev 2024-08-19 01:02:18 följande:

Ja buhu för att man som kvinna vill blir sedd som en person och inte som en kropp som är till för ditt nöje.
    jag har ingen helkroppsbild för jag inte vill ha kommentarer om mina bröst eller rumpa. är mannen orolig att jag är tjock pga detta och swipar vänster så är det inget jag gråter över. 

Om är kroppstypen så pass viktig att du inte ens kan ha ett samtal med någon och gå på EN dejt så kanske du bör skriva något i din presentation att du söker en kvinna som tar hand om sin kropp eller liknande.

Jag hoppas att du inte dissar någon man för att han är för kort.  För i så fall är dubbelmoralen total.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Smal som i BMI 16?) skrev 2024-08-19 00:28:12 följande:
    Men vad är smal då? Det verkar ju råda en massa olika åsikter om vad tillräckligt smal är. Det du kallar tjock kan nån annan tycka är normalvikt etc. 
    Jag skulle inte kalla någon av dessa kvinnor för smala.
    Generellt behöver en kvinna ligga mellan BMI 16-19 för att vara smal.   

• Anonym (Ni klagar ändå...)

Jag har ofta haft helkroppsbilder i bikini där man tydligt ser att jag inte är fet, att jag har en snygg figur och en helt amazing stjärt. Då verkar det vara för vissa män ett problem att man inte vill visa ansiktet pä bild och då har jag ändå skrivit att ansiktet ser ut som fan och jag har komplex så var snäll om vi ses, men kolla in min kropp! i presentationen.

Ni är aldrig nöjda helt enkelt.

Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild