Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Känslig fråga kanske men jag måste få fråga.
Ni som har haft äl denna månaden. Hur är era flytningar nu?
Jag har haft super vattniga flytningar och ganska mjölkiga till och från. Nu är de mindre och lite mjölkiga. Någon som känner igen sig?
Tror jag att är på äl+9.
Haha ja dessa sista dagar innan BIM är så jobbiga. Hjärnan går på högvarv och analyserar trots att man försöker att tänka på annat.
Nää inte direkt symtom som jag brukar ha. I vanliga fall har jag sällan ont i brösten veckan innan mens. Molvärken brukar komma en halv dag innan själva mensen.
Graviditeter verkar ju kunna se olika ut från gång till gång, så att brösten inte ömmar behöver ju inte betyda någonting. Denna gång kanske du inte upplever det eller så kommer det senare (:.
Ja visst kan det vara så. Man pendlar säkert 20 gånger om dagen mellan total övertygelse om att jag är gravid och inte gravid. Vill bara att tiden ska gå nu!
Tagit ett nytt test idag på bimdagen och tycker mig se ett väldigt svagt streck ;) men vet inte om det är inbillning..

Tagit ett nytt test idag på bimdagen och tycker mig se ett väldigt svagt streck ;) men vet inte om det är inbillning..
Hej alla, hoppar in här. Har läst hela tråden senaste dagarna pga kan ej tänka på något annat just nu. =) Har BIM på mån 7/6. Så ÄL+11 idag. Första försöket (har dock varit oplanerat gravid en gång för 1,5 år sedan men pga olika anledningar valde vi att göra abort... :( ) Så vet ju att jag kan bli gravid!! Men nu när detta är det enda man vill oroar man sig såklart att det inte ska funka.
Är 28 år och bor ihop i en pytte tvåa på 40 kvm m min sambo. Tänker o hoppas på plus exakt hela tiden, och tiden går bara så sjukt långsamt!!! Och går detta vägen så måste vi verkligen flytta haha.
Tror jag väntar med att testa till på mån morgon =)
Hej alla, hoppar in här. Har läst hela tråden senaste dagarna pga kan ej tänka på något annat just nu. =) Har BIM på mån 7/6. Så ÄL+11 idag. Första försöket (har dock varit oplanerat gravid en gång för 1,5 år sedan men pga olika anledningar valde vi att göra abort... :( ) Så vet ju att jag kan bli gravid!! Men nu när detta är det enda man vill oroar man sig såklart att det inte ska funka.
Är 28 år och bor ihop i en pytte tvåa på 40 kvm m min sambo. Tänker o hoppas på plus exakt hela tiden, och tiden går bara så sjukt långsamt!!! Och går detta vägen så måste vi verkligen flytta haha.
Tog ett CB Early precis, som var helt negativt, på ÄL+12, BIM den 7/6 eller 8/6. Oh well! Får invänta mens och sen på att igen
Men jippi eller inte. Min cykel fortsätter krångla rejält. Första cykeln vart 35 dagar. Tveksam till äl men om då endast 4 dagar lutealfal. Denna cykeln blev 26 dagar. Tydlig äl med både tester, sekret och temphöjning. Lutealfasen blev 7 dagar. Hoppas nästa cykel blir bättre.
Gissar att det beror på lågt progesteron pga högt prolaktin. Någon som har koll på sådant? Före yngsta hade jag med kort lutealfas men 10-11 dagar och blev ganska snabbt gravid så vart ändå ok. Ammade inte. Nu gissar jag att det är amningen som fortfarande stör. Fick tillbaka mensen när yngsta vart 15 mån då jag friammar (säkert 30 ggr/dygn i snutte). Nu är yngsta snart 17 mån. Gillar myset amningen ger med 7 dagar lutealfas funkar ju inte...
Osäker på nästa bim. Runt månadsskiftet antagligen.