• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • 33villbligravid
    Jenzia skrev 2020-06-04 17:05:20 följande:
    Mitt testa tidigt vart super negativt på BIM-3 Skönt att ställa in sig på mens och så får det bli en STOR överraskning om den inte dyker upp
    Okej - jo jag tänker också att bättre veta, men sedan är det jobbigt att när jag ändå börjar hoppas på att kanske testat för tidigt och eventuellt sett något på stickan och kanskekanskekanske jag ändå lyckats. 

Hoppas på en stoor överraskning för dig!!
  • Loea
    33villbligravid skrev 2020-06-04 17:18:32 följande:

Okej - jo jag tänker också att bättre veta, men sedan är det jobbigt att när jag ändå börjar hoppas på att kanske testat för tidigt och eventuellt sett något på stickan och kanskekanskekanske jag ändå lyckats. 

Hoppas på en stoor överraskning för dig!!

Så tror jag många gör i början! Man måste bara vara hård mot sig själv om man inte vill slösa både pengar och känslor. Jag har som regel att jag testar inget innan jag faktiskt tror på resultatet.
  • Undrandee
    Anonym (MA v8) skrev 2020-06-04 16:39:30 följande:

Prova att testa 3 ggr om dagen. Du kan ju tex haft din peak igårkväll.

Lycka till med allt :)

Ja jag vetjag får peakar fort ibland så ska testa ikväll igen. om inte annat så borde jag få max utslag snart annars :)

Tack!
  • Undrandee

Kvällens test. Tycker det är supersvårt det här med att tyda dom. Tycker strecken är lika starka! :P

• soff92
    acge skrev 2020-06-04 07:35:20 följande:
    Hej! Välkommen till tråden. Du och jag är alltså på samma ÄL+ idag, 11. Jag var så väldigt nära att ta ett clearblue early alldeles nyss. Tyckte att brösten minskat i ömhet och börjar såklart noja över att det är negativt. Lyckades hålla mig iaf och ska försöka fortsätta vänta till åtminstone söndag. :)

Har du haft några symtom? :)
    Jag har ett vanligt digitalt clearblue hemma också men tänkte försöka hålla mig. Vet inte om det skulle kunna visa typ 1-2 veckor om man skulle ta nu?
    Insåg precis att den 7e juni är ju på söndag(!!) så en dags mindre väntan! Dock ska vi vara borta hos sambons föräldrar hela helgen så vet inte om jag är så peppad på att testa medan vi är där? Känns som man vill kunna leva ut ev. reaktion (oavsett om den är positiv el. negativ..)

Jo jag har mkt ömma bröst just nu och haft i några dgr. Brukar dock alltid ha det mellan äl och mens så känns ju inte direkt säkert. Upplever mer känningar i nedre delen av magen, små stick eller hugg och lite värk som kan komma nu o då. Men vet inte om jag bara är väldigt mkt mer uppmärksam nu än tidigare. Känner mig också väldigt trött, men det brukar jag iofs vara den här tiden på året i vanliga fall också då vi har väldigt mkt på jobbet. Inte lätt att veta.......är så NYFIKEN.Cool
  • acge
    soff92 skrev 2020-06-04 20:42:15 följande:
    Jag har ett vanligt digitalt clearblue hemma också men tänkte försöka hålla mig. Vet inte om det skulle kunna visa typ 1-2 veckor om man skulle ta nu?
    Insåg precis att den 7e juni är ju på söndag(!!) så en dags mindre väntan! Dock ska vi vara borta hos sambons föräldrar hela helgen så vet inte om jag är så peppad på att testa medan vi är där? Känns som man vill kunna leva ut ev. reaktion (oavsett om den är positiv el. negativ..)

Jo jag har mkt ömma bröst just nu och haft i några dgr. Brukar dock alltid ha det mellan äl och mens så känns ju inte direkt säkert. Upplever mer känningar i nedre delen av magen, små stick eller hugg och lite värk som kan komma nu o då. Men vet inte om jag bara är väldigt mkt mer uppmärksam nu än tidigare. Känner mig också väldigt trött, men det brukar jag iofs vara den här tiden på året i vanliga fall också då vi har väldigt mkt på jobbet. Inte lätt att veta.......är så NYFIKEN.Cool
    Ja 1-2 veckor borde väl stämma om man testar nu. Jag hade nog väntat med att testa tills ni är själva, för som du säger, man vill ju få känna det man känner fullt ut oavsett utan svärföräldrarnas blickar på sig ;b

Får se om jag tar testet på söndagen eller måndagen. Har liknande symtom som du, molvärk sedan igår fm som kommer och går. Brösten ömmar desto mer nu på kvällen. Duktiga vi är som håller ut, ÄL+12 imorgon!Glad
  • Trio2021

Hoppar in här efter att vi troligtvis prickat in ÄL denna månad fast vi egentligen skulle vänta till hösten, haha! Hjärtat vill mer än hjärnan. Så nu får vi se om det händer något eller om det blir i höst istället!

Är bara på ÄL+2! Någon som haft väldigt tidig symptom och vad kände ni?

Bim är den 17/6!

• Magda11
    Undrandee skrev 2020-06-04 20:29:44 följande:

Kvällens test. Tycker det är supersvårt det här med att tyda dom. Tycker strecken är lika starka! :P

Tror du kommer ha ÄL imorgon :)
  • Loea
    Trio2021 skrev 2020-06-04 21:56:39 följande:

Hoppar in här efter att vi troligtvis prickat in ÄL denna månad fast vi egentligen skulle vänta till hösten, haha! Hjärtat vill mer än hjärnan. Så nu får vi se om det händer något eller om det blir i höst istället!

Är bara på ÄL+2! Någon som haft väldigt tidig symptom och vad kände ni?

Bim är den 17/6!

Innan ägget fäst finns inga symptom. Mer än placebo då, det kan ju vara nog så påtagligt. Först när ägget fäst börjar hormonerna produceras och det är väldigt låga nivåer till att börja med så att man skulle känna av något alls då med är inte sannolikt. Mitt bästa tips är att anteckna allt man känner så vet man vad som är normalt samt placebo till nästa månad. Samt att hålla sig så upptagen man bara kan fram tills bim, så väntan inte blir fullt så lång.
  • Undrandee
    Magda11 skrev 2020-06-04 22:20:21 följande:

Tror du kommer ha ÄL imorgon :)

Ja jag hoppas på det! Hoppas få till lite mys då, vi har lyckats få till varannan dag hittills sen i lördags otroligt nog :)
Svar på tråden Bim juni 2020