Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Okej - jo jag tänker också att bättre veta, men sedan är det jobbigt att när jag ändå börjar hoppas på att kanske testat för tidigt och eventuellt sett något på stickan och kanskekanskekanske jag ändå lyckats.
Hoppas på en stoor överraskning för dig!!
Prova att testa 3 ggr om dagen. Du kan ju tex haft din peak igårkväll.
Lycka till med allt :)
Kvällens test. Tycker det är supersvårt det här med att tyda dom. Tycker strecken är lika starka! :P

Hoppar in här efter att vi troligtvis prickat in ÄL denna månad fast vi egentligen skulle vänta till hösten, haha! Hjärtat vill mer än hjärnan. Så nu får vi se om det händer något eller om det blir i höst istället!
Är bara på ÄL+2! Någon som haft väldigt tidig symptom och vad kände ni?
Bim är den 17/6!
Kvällens test. Tycker det är supersvårt det här med att tyda dom. Tycker strecken är lika starka! :P
Hoppar in här efter att vi troligtvis prickat in ÄL denna månad fast vi egentligen skulle vänta till hösten, haha! Hjärtat vill mer än hjärnan. Så nu får vi se om det händer något eller om det blir i höst istället!
Är bara på ÄL+2! Någon som haft väldigt tidig symptom och vad kände ni?
Bim är den 17/6!
Tror du kommer ha ÄL imorgon :)