Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Hej! Jag har också blivit en gång oplanerat gravid när jag var typ 21 som slutade i abort.
Sedan vår son tog sig först på femte försöket, men slutade i missfall i vecka 12 pga moderkakan som satt fle och blödde. Sedan tog det 3 månader och vi var gravida igen.
Har inte kört på ÄL-stickor nu utan räknar med att den infaller mellan dag 12-14 som den gjort tidigare och följer med i app. Kanske måste börja ÄL-testa om inte tar sig snart, men tycker bara jag blir stresad av dem och att blir lite för mycket press på sängkammarverksamheten :) Försöker få till det varannan/var tredje dag under mitt "fertila fönster" :)

Första gången jag testar denna typ av äl-tester. Kan ni hjälpa mig tolka? Tycker att jag ser en tydligen ökning onsdag-torsd men ändå väldigt svagt i jämförelse med kontrollstrecket.
Symtom-mässigt så tror jag inte att ägglossningen har varit ännu och känns fortfarande som att den är ett par dagar bort.
Första gången jag testar denna typ av äl-tester. Kan ni hjälpa mig tolka? Tycker att jag ser en tydligen ökning onsdag-torsd men ändå väldigt svagt i jämförelse med kontrollstrecket.
Symtom-mässigt så tror jag inte att ägglossningen har varit ännu och känns fortfarande som att den är ett par dagar bort.
Hej allihop!
Bim -3 idag och mår sedan två dagar illa, har spänningar i brösten och ?konstig känsla? i nedre delen av magen. Huvudvärk kommer och går. Vad tror ni? Försöker hålla mig med att testa till helgen. Imorgon kanske! :)
BIM JUNI 2020:
Majja92 28/5, 28 år. Första barnet
Vegaveravegavera 1/6 25 år. Första barnet
Abrakadabra 1/6 28 år. Första barnet
Lizzie09 1/6, 28 år. Andra barnet
Sararebecca 2/6, 28 år. Andra barnet
Ann3h 3/6, 26år Första barnet
Leia123 4/6, 34 år. Tredje barnet
Acge 6/6, 28 år. Första barnet
Olivträdet 6/6, 25 år. Första barnet
Marmow, 6/6, 32 år. Första barnet
Soff92, 7/6, 28 år. Första barnet
Aammi 8/6, 29 år. Första barnet
Hanna0315, 9/6, 35 år. Första barnet.
Loea 9/6, 29 år. Första barnet
H0nd3ndär 9/6 35 år. Tredje barnet
Kira16 10/6 33 år. Andra barnet
33villbligravid, 11/6, 36 år. Andra barnet.
MsPinnipeds 14/6, 29, Första barnet
Emm94 14/6, 26år, Första barnet
sbina86, 15/6, 33 år. Tredje barnet.
Canama, 15/6, 31 år. Andra barnet
Lillahjärtat2020 15/6, 26 år, första barnet
Trio2021 17/6, 28 år, tredje barnet
Gisse, 18/6, 31 år, tredje barnet
Fruitloop, 19/6, 32 år, Andra barnet
Bäbislängtan, 21/6, 31 år, andra barnet
Esemlan, 21/6, 36 år, andra barnet
(Humlan), 23/6, 34 år, andra barnet
Mrs Lina, 23/6, 33 år, andra barnet
Barnlängtan, 25/6, 27år, första barnet
apan95, 26/6, 24 år, första barnet
Enkeli, 6/6, 36 år, andra barnet
Oj blev lite otydligt. Skulle skriva att jag mår illa, har spänningar i brösten och konstig molande känsla i nedre delen av magen.
Hej!
Jag fick aldrig tydligare ÄL än sådär när jag blev gravid med dottern. Men hon blev ju bevisligen till ändå. Tror absolut du kan haft ÄL ons-tors nått.