BIM juli 2020
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
Bim -4/5 och jag har ingen molande värk än?! Det enda jag känner är ömma bröst (mest längst ut mot armhålan), uppblåst mage, dålig mage och nu känns det som att mina fötter har svullnat upp..
Sen ligger jag på en rätt hög temp 37,3. Har legat så sen efter äl typ. Men sover ju inte så bra heller och hade båda ungarna i sängen inatt.
Tänkte vänta med att testa tills på onsdag men det kliar så i mina fingrar så tar nog ett imorgon bitti :P
Bim -4/5 och jag har ingen molande värk än?! Det enda jag känner är ömma bröst (mest längst ut mot armhålan), uppblåst mage, dålig mage och nu känns det som att mina fötter har svullnat upp..
Sen ligger jag på en rätt hög temp 37,3. Har legat så sen efter äl typ. Men sover ju inte så bra heller och hade båda ungarna i sängen inatt.
Tänkte vänta med att testa tills på onsdag men det kliar så i mina fingrar så tar nog ett imorgon bitti :P
Här kom min mens nyss, någon timme efter jag köpt test... aja... försöker igen i augusti. Lycka till ni andra!
Men usch så tungt för er, jag beklagar verkligen :(
Hoppas ni får nytt plus snart <3
Tack vännen<3
Det har varit riktigt tungt, men man får inte ge upp hoppet
Hur går det för dig?
Nej precis, man ska aldrig ge upp! :)
Jomen det går väl bra. BIM imorgon, brukar ha spottings innan men har inte haft några än.
Tog ett alldeles för tidigt test i förrgår. Tyckte mig kunna urskilja ett svaaaagt streck, men ska testa imorgon för att få klart besked. Om det går vägen så blir det mitt fjärde barn, men min sambos första :)
Jag har också rätt gasig och konstig mage. Igår förstoppad, idag mer lös. Väldigt irriterande.
Ja testa imorgon så får jag sällskap! Jag ska testa direkt när jag kliver upp (05:45) :D
Nej men precis!
Oh spännande, du får berätta hur det gick. Håller tummarna för att du/ni får starkare streck imorgon:) hur gamla är dina barn?
Jag brukar alltid vara förstoppad en vecka innan mens men nu gör jag nr 2 minst en gång om dagen och det är inte speciellt hårt heller..
:D Jag testar väll runt 6-7 när jag vaknar första gången. Har några olika tester men tar nog ett testa tidigt cb. Hoppas vi plussar imorgon så vi kan gå över i en bf tråd :)
Godmorgon!
Nytt test idag på ÄL+10.
Clearblues testa tidigt, det är fortfarande ganska svagt men det syns i alla fall :D