BIM juli 2020
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
Känns som en turtråd detta ju. Mycket plus! Nu har jag nog passerat äl och inväntar julis andra BIM. Nu börjar de jobbigaste 2 veckorna!!!
Det som mest gör mig förvirrad just nu är att jag har helt sinnessjukt ont i mina bröstvårtor. Har försökt släppa tanken på att min BIM+6 situation skulle kunna innebära en graviditet då jag testade negativt igår men varför har jag så ont?
Det som mest gör mig förvirrad just nu är att jag har helt sinnessjukt ont i mina bröstvårtor. Har försökt släppa tanken på att min BIM+6 situation skulle kunna innebära en graviditet då jag testade negativt igår men varför har jag så ont?
Mitt streck blev aldrig starkare, snarare svagare och idag såg jag rosa på pappret. Det är egentligen BIM -6 idag men räknar att jag hade ÄL tre dagar tidigare så BIM -3 då (tror inte min vanliga mens skulle vara 6 dagar tidig) . Tror på tidigt missfall, vilket såklart jag inte hade vetat om jag inte testat mig tidigt men samtidigt när man haft 6 missfall tidigare så vill jag hellre veta. Suck!
Mitt streck blev aldrig starkare, snarare svagare och idag såg jag rosa på pappret. Det är egentligen BIM -6 idag men räknar att jag hade ÄL tre dagar tidigare så BIM -3 då (tror inte min vanliga mens skulle vara 6 dagar tidig) . Tror på tidigt missfall, vilket såklart jag inte hade vetat om jag inte testat mig tidigt men samtidigt när man haft 6 missfall tidigare så vill jag hellre veta. Suck!
Flo appen säger bim+3
En annan app säger bim+7.
Tog precis ett PE test. Är dom bättre än cb early?
Någon som har erfarenhet utav dom testen?
Brukar dom ge spök?
Tittade på testet efter 5 min. Står att man inte ska läsa av efter 10min.
Och ser där en svagt,så svag linje.
Ljusrosa upptill och mer som en skugga nedåt liksom.
Fångas dock ej på bild. Inbillar mig säkert.
Jag pallar inte med det här längre.
Har blivit testnarkoman.
Nu har vi ialf bestämt att testa nästa gång på onsdag om inte mensen kommit.
Ha en fantastisk helg alla fina.
Njut av det fina vädret så länge det varar :)
Bim-5 och känner inget än!? Bara att brösten börjar bli tunga.. Jag brukar annars ha massa molvärk, men jag känner inget.
Vi prickade in sex vid ägglossning super bra och hoppas att mina "symptom" kan betyda att det tog sig denna månaden. Det är andra försöket.
Jag försöker tänka tillbaka hur det var med mina andra två graviditeter. Men det var så längesedan så kommer inte ihåg jätte mycket hur det var innan pluset. Jag vet att mensen var sen och ömma bröstvårtor. Så man går ju och känner på bröstvårtorna med jämna mellanrum :P
Finns det någon mer här som också inte har några känningar?
Ni som tempar, hur mycket brukar det vanligtvis kunna skilja sig i er kroppstemperatur innan ÄL? Eller har ni alltid samma?
Ni som tempar, hur mycket brukar det vanligtvis kunna skilja sig i er kroppstemperatur innan ÄL? Eller har ni alltid samma?