Anonym (H) skrev 2020-06-25 08:31:52 följande:
Helt ärligt vet jag inte varför jag har så svårt för att lämna.. är väl för jag ser de bra sidorna hos honom mer än de dåliga som jag vet han har.. alla jag berättat för säger samma sak, att det är psykopatvarningar på honom. O då har jag inte skrivit allt här. Inte nog med att han inte kan ta kritik så kritiserar han hela tiden mitt inseende, jag får inte gå upp i vikt, borde operera brösten mm.
Men jag tänker inte ge honom mer makt än vad han tror han har. Han svarade igår efter 6 h, o då märkte man verkligen vilken makt han tror han har. Frågade lugnt om jag kunde ringa, komma o hämta mina saker men varje svar var: Hmm vet inte, är inte hemma så kan inte. Skriv om du vill något. Men som sagt vet inte när jag kan prata med dig.
Han vill väl jag ska lida helt enkelt. Men jag kommer inte höra av mig mer till honom.
Kan dock inte komma över känslan av ångest att det är jag som gjort fel o vart för krävande..
Du har absolut inte gjort något fel och du har inte varit för krävande.
Det är han som gör,och har gjort, fel här. Det ska du komma ihåg.
Det finns inga goda sidor som kan uppväga de negativa sidor han har visat upp.
Han har nu visat upp sitt rätt jag. Och den personen vill du inte leva med.
Ta med dig någon du vet att han har respekt för och åk dit och hämta dina saker.
Sen är han ur världen för gott.
Då behöver du inte kontakta honom mer.
Det är nog den värsta hämnden för honom att du klipper alla band och inte kontaktar honom mer.