Anonym (H) skrev 2020-08-17 22:37:25 följande:
Tänlte jag skulle uppdatera lite här. Åkte aldrig o hämtade mina saker o vi hördes heller inget alls. Jag har börjat träffa en as trevlig kille o insett hur snälla killar det finns. Jag kände mig redo nu för att klippa alla band o skrev till mig ex igår att jag har tänkt komma o hämta mina saker snart men att jag bara ska få tag i lite hjälp först. Om det är några problem så får han säga till så kan en kompis som bor i samma stad hämta de o ha hos sig. Då han öndå grattade mig så antog jag att det var lugnt mellan oss. Han läste mitt meddelande o svarade inget. Var ju iofs ingen fråga men jag tycker ändå man kan svara på det jag skrev.
Min mamma Tycler jag ska passa mig rejält för honom då hon absolut tror han är störd o håller på med maktspel nu genom att inte svara o får mer kontroll. Men jag kommer inte falla tillbaka. Va har han ens att vara sur för nu. Han gjorde slut o jag lät det bli så.
Härligt att du har träfat någon ny och gått vidare med dit liv.
Men när det gäller dina saker så tycker jag att du bara ska ta någon med dig och åka dit och hämta dina saker.
Han behöver,som sagt,inte få veta att du har någon med dig.
Eller så gör du som Anonym (Coco) skrev och polisanmäler.
Dalta inte med honom utan åk bara och hämta dina saker och sen är han ute ur ditt liv en gång för alla.