• Nico91

BIM Augusti 2020

Hej!

Så kom den oönskade mensen i juli igen.

Denna cykel blir försök nummer två med bisolvonmetoden.

Har någon av er testat bisolvon? Fungerade det? Hur lång tid tog det innan det tog sig isåfall?

Håller tummar och tår för att denna månad blir en månad med PLUS! :)

• Svar på tråden BIM Augusti 2020
  • schulia1

Fan... måste få skriva av mig. Känner mig SÅ nere. Negativt test på BIM-2. Fast jag någonstans förstod att det inte tagit sig denna månad heller så blir jag ändå så ledsen trots få försök. Fan, fan, fan.

(förlåt för negativt inlägg..)

• Anonym (Hoppas ändå)
    schulia1 skrev 2020-08-08 06:29:06 följande:

Ser jag fel?! Eller skymtar jag ett svaaaaaagt streck?

Du ser rätt! Jag ser oxå ett svagt streck! :)
  • Entusiastisk

Visst är där ett streck!!! GRATTIS!!! <3 <3 såå roligt!!
  • Mamma91a
    molekyl skrev 2020-08-08 05:59:17 följande:

Ska inte strecken bli starkare? Jag har testat varje morgon men tycker bara att det första testet är lite svagare än de andra. Det är från BIM-3. Idag är det BIM och jag hade trott att det skulle vara ett starkare streck än igår. Blir orolig att det skulle vara missfall på g. Har nån varit med om liknande? Någon som kan lugna mig?

På bilden är det äldsta längst upp. Nyaste är längst ner. Inte riktigt torrt än, därav den lite suddigare linjen.

Jag tycker det ser ut som att det är starkare. Blir inte starkare direkt men om du testar om ca 4 dagar kommer det bli starkare :)
  • Mamma91a

Nej det är ett streck , jag ser det tydligt. Grattis ;)
  • Entusiastisk

Asså, det här med att inte analysera går sådär xD

Då mina 2 senaste dagar har inneburit flera olika temperaturer med uppvak som inneburit ev för lite sömn och första uppvaket vid fel tidpunkt skulle mina kurvor kunna betyda olika saker xD

Jaja tiden kommer ju avslöja oavsett som tur är! 5 dagar kvar till bim ^^ ska bli spännande att se hela kurvan sen..

Hur har det gått för dig amidina?

• toenail

Halloj!

Jag vill gärna vara med! Kul att följa andra i denna resa!

BIM 25/8, 28 år.

Det här är första gången vi ska ha oskyddat sex ens så är väldigt pirrigt! Jag har läst igenom tråden och känner mig helt lost. Jag har inte kört med ägglossningstest eller kollat mitt sekret. Har en mensapp där det står att jag har hög chans att bli gravid nu och några dagar framåt. Räcker det?

Måste börja läsa på känner jag!

• Amidina
    Entusiastisk skrev 2020-08-08 07:30:37 följande:

Asså, det här med att inte analysera går sådär xD

Då mina 2 senaste dagar har inneburit flera olika temperaturer med uppvak som inneburit ev för lite sömn och första uppvaket vid fel tidpunkt skulle mina kurvor kunna betyda olika saker xD

Jaja tiden kommer ju avslöja oavsett som tur är! 5 dagar kvar till bim ^^ ska bli spännande att se hela kurvan sen..

Hur har det gått för dig amidina?

Ingen mens än, men lite lägre temp, lägre tapp, oooch ett jäkligt negativt testa tidigt nu på morgonen. Så det blir en rejäl deppdag idag, och invänta mensen. Verkar som att lutealfasen förlängt sig en smula iaf.

Hoppas Så att det ska ta sig för dig iaf!! <3
    35 år, inga barn, kämpat i 3 år, endo och myom. Nördig gällande kvinnlig fertilitet, fråga mig gärna så hjälper jag alltid!
  • Entusiastisk
    Amidina skrev 2020-08-08 07:39:12 följande:

Ingen mens än, men lite lägre temp, lägre tapp, oooch ett jäkligt negativt testa tidigt nu på morgonen. Så det blir en rejäl deppdag idag, och invänta mensen. Verkar som att lutealfasen förlängt sig en smula iaf.

Hoppas Så att det ska ta sig för dig iaf!! <3

Förstår det då:( fy för negativa test :( <3

Ja, ta en deppdag! Unna dig något gott, kanske en sorglig film för att lätta lite på trycket ikväll.. Vara med mamma och maken och mysa med djuren. Fint väder idag igen, kanske kan lätta något litet<3

åh, fina du vad jag önska du fick plussa!! Tur att det kanske förde med sig något litet gott iaf med en lite längre lutealfas, du är ju fantastiskt hur du påverkat den!<3 Jag finns här eller på meddelande ifall du vill skriva av dig eller så<3 och vill du hålla dig borta härifrån idag så hörs vi imorgon om du orkar <3

Stor kram <3
Svar på tråden BIM Augusti 2020