Bf April 2021
Startar igång en tråd för alla som har beräknad bf i april 2021. Sökte men hittade ingen, här kan vi följas åt! ??
Startar igång en tråd för alla som har beräknad bf i april 2021. Sökte men hittade ingen, här kan vi följas åt! ??
Någon mer som har värk i livmoderna/tarmarna nere i "tjejmagen"?? Kan få som små "attacker" och det gör såå ont, känns typ som magknip... Har även vaknat på natten av det :( brukar gå över när jag vilar med värmekudde. Livrädd för missfall just nu :( vecka 5 (4+4)
Hej har bf 28 april 2021 :) fick positivt för två dagar sedan!
Detta är mitt första barn. Någon annan i samma situation?
Mvh mellan :)
Jag puffar lite för den hemliga FB-gruppen som finns för oss med bf i april, om ni som plussat de senaste dagarna missat den och vill gå med. 
På sisådär sidan 22 i denna tråden (18 augusti) har Zia29 skrivit hur ni går tillväga för att gå med.
Välkomna!
Jag puffar lite för den hemliga FB-gruppen som finns för oss med bf i april, om ni som plussat de senaste dagarna missat den och vill gå med.
På sisådär sidan 22 i denna tråden (18 augusti) har Zia29 skrivit hur ni går tillväga för att gå med.
Välkomna!
Jag måste sluta testa hahaha...

Hej!
Vi bestämde oss under början av sommaren(19/6)för att sluta med p-piller efter 15 år.
Ingen mens eller ägglossningssymptom i sikte. Tog ett graviditetstest 23/7 som visade negativt.
För drygt två veckor sedan började molande, ganska skarp, mensvärk långt ned i magen.
Tog ett test 21/8 som visade ett plus! Se bild :)
Ringt BM och fått tid för VUL för att fastställa datum:)
Sjukt nyfiken på när det lilla kan tänkas ha blivit till. Någon gissning?
Tog Clearblues digitala test med veckoindikator den 22/8 som visade på 3+.

Hej har bf 28 april 2021 :) fick positivt för två dagar sedan!
Detta är mitt första barn. Någon annan i samma situation?
Mvh mellan :)
Så spännande
Bf 9/4
Illamående o orkeslös.