• Ivf2020

IVF hösten/vintern 2020

Just nu blir jag tokig. Det känns som det ska börja "rinna" ur mig, gick in i vecka 8 igår. Men inget blod(rädd för missfall de klart) och inggs flytningar att tala om heller. Varför känns de så? Hade värk i livmodern förut med, men det har lugnat sig nu. Springer ju konstant på toa för att se att det inte blöder..

Inalina skrev 2021-04-29 19:25:37 följande:

försök hålla dig lugn/neutral tills i morgon när du har VUL för visst var det så? 

Yes, imprn kommer domen. Så rädd, nervös och lite lite hopp i alla känslor.. Letar väl alla känslor man kan just nu. Positivt är att jag fryser så in i helve....
  • Ivf2020
    Always choklad skrev 2021-04-29 19:49:25 följande:

Hej, försök håll dig lugn. Lycka till på VUL.

Stor kram ?

Tack fina du. Ska verkligen försöka..
  • Ivf2020
    Chajsa skrev 2021-04-29 22:41:37 följande:

Håller alla tummar för dig imorgon!!! Jag har insättning på lördag och började med lutinus idag.

Som jag önskar det går underbart bra för dig. Jag är på plats nu, en timme får tidigt, men fy. Nervös, känslor, allt kommer samtidigt... Det går fint på lördag, håller alls tummar.. Kram!
  • Ivf2020
    Always choklad skrev 2021-04-30 09:19:13 följande:

Yes! Nu syns strecket!

Kanske till och med på bild?

Ringde kliniken ett svagt streck är positivt gravtest det med.

Fattar inte riktigt vad som händer.

Hur jag som småblött hela tiden sen i mån.

De där är ju helt klart ett plus! Grattis och välkommen till denna sida <3
  • Ivf2020

Förstår att ni är nyfikna, och tro det eller ej.. Där inne låg det en liten krabat med ett hjärta som slog. 12mm stor.. Nu är de hemska väntan till v 12, sen kanske jag med slappnar av.. Hoppas så väldigt att dett går vägen..

• Ivf2020
    Annna84 skrev 2021-04-30 12:45:00 följande:

Grattis!! Vilka underbara nyheter <3

Tack! Ja, det kom allt tårar när man låg där inne.. Nu är man ju ändå rädd för missfall men kanske inte lika mycket..
  • Ivf2020
    Jenzia skrev 2021-04-30 15:21:20 följande:

Stort grattis!!!! Jag har följt lite i bakgrunden och har så hoppats för din skull!!! Så härligt! Och skönt att höra att man inte måste ha massa symptom för att det ska vara en graviditet

Tack snälla. Ni är så underbara här inne. Nä, massa symptom har jag sannerligen inte haft. Jag har mått illa, men inga ömma bröst.. Nästa ul sker dock intte förrän juni och dit är det väldigt väldigt långt ni..
  • Ivf2020
    Chajsa skrev 2021-04-30 18:48:31 följande:

Är såå glad för din skull <3 Jättegrattis!!!

Tack snälla! Lycka till idag, håller tummarna för dig att allt går bra och att du får bli en ruvare :)
  • Ivf2020

Gissa vem som har det tufft nu.. Fått mörkbruna, små flytningar.. Inte alls mycket, men nu kör det runt i huvudet på mig.. Tänk om det blir ett missfall, bara dagar efter jag sett de lilla hjärtat slå :(

• Ivf2020
    Cissi2801 skrev 2021-05-02 19:38:31 följande:

Kan någon svara på ifall första ultraljudsbilden kostar något? Ska till sahlgrenska den 20:de och barnmorskan nu på fredag

Den kostar inget :)
Svar på tråden IVF hösten/vintern 2020