Inalina skrev 2021-03-23 09:44:43 följande:
Hej, låter ju väldigt positivt att du får göra FET nu! har hejjat på din ägglossning lite på avstånd hehe! ;)
trist när man inte känner tilltro för läkaren, det var väldigt elakt sagt tycker jag. Märkligt att folk inte är mer ödmjuka än så. känner du dig jätteobekväm tycker jag att du ska ringa till dem o höra dig för om de har en annan läkare som kan hjälpa dig den dagen, jag är säker på att sköterskan skulle förstå varför.
Dock är det viktigaste att han kan sina grejer när det gäller återföringen så slipper du ha med honom att göra sen. stor kram, snart är du ruvare!!
Ja, men vi får ju hoppas på att de blir 4e gången gillt. Haha de lät spännande att ha en anonym hejarklack sådär. Ja, sambon var han stenhård mot att han skulle börja gå promenad varje dag, sluta bums med snus osv. Jag fick absolut inte gå upp ett gram till. Förstår ju att han vill väl, men han vr väl hård. Är lite orolig bara, tycker de blir en väldigt sen insättning.. De är ju dag 25 i cykeln, dom kontrollerade men tyckte de låg inom ramen.. Då blir mN ju ännu mer nervös.