• Anonym (Lisa)

Kompis kille

Jag har strulat med en av mina vänners killar i ca en månads tid. Nu har den killen bestämt sig för att satsa på min vän så han har bett mig att hålla tyst. Jag ångrar att jag har strulat med honom och tycker att han är både ett svin mot mig och hans sambo ( vännen). Jag vill på ett sett berätta för min vän vilken svin till sambo hon har. Men jag är rädd för att hon avbryter våran vänskap. Känner mig äcklig men jag ångrar ju att jag strulade. Hur ska jag göra?

• Svar på tråden Kompis kille
  • EnAnonumius
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 08:55:35 följande:
    Nej, jag är inte så självisk som du säger. Om min vän inte vet någonting då är hon lyckligt ovetandes men om hon får reda på sanningen så kommer hon ju bli sårad.
    Ja men du skrev ju detta i inlägg #41
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 00:34:41 följande:
    Nej, jag blir rädd att hon inte vill ha mig som vän
    och du skrev detta i inlägg #42
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 00:37:19 följande:
    Nej, de är inte jag som har betett mig svinigt ut hennes ex. Men jag straffas om sanningen kommer fram så bättre att hålla tyst

(slut citat)

Det är direkt själviskhet du visa upp här.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Lisa)
    EnAnonumius skrev 2020-08-19 08:21:59 följande:

Nej ingen har sagt att du är det största svinet. Det folk säger till dig är att ni är LIKA STORA svin. 

Hoppas att det kommer fram att du har strulat med hennes pojkvän så du blir tvingad att mogna och växa upp.  Just nu framställer du dig själv som en mycket omogen person.

Din vän har den värsta fienden man kan ha. En FALSK vän. Ja du är en falsk vän. För som sagt en äkta vän skulle aldrig strula med sin äkta väns pojk-/flickvänner.

Hoppas att karma straffar dig hårt.

De va någon här som skrev att vi båda var svin men i denna händelsen att jag var den största. Skitsamma, jag tycker inte att jag är ett svin.

Varför önska någon något illa och sen att jag blir straffad för de? Omogen är du och taskig
  • Anonym (Mi2)

Det här måste vara en fejktråd!!

Ingen människa kan väl vara så korkad som "Lisa"??

• EnAnonumius
    Anonym (Mi2) skrev 2020-08-19 09:03:04 följande:

Tyvärr..
    Det finns så korkade och direkt själviska människor som "Lisa".

• molly50
    Anonym (Lisa) skrev 2020-08-19 09:02:44 följande:
    De va någon här som skrev att vi båda var svin men i denna händelsen att jag var den största. Skitsamma, jag tycker inte att jag är ett svin.

Varför önska någon något illa och sen att jag blir straffad för de? Omogen är du och taskig
    Om du inte tycker att du är ett svin och inte har gjort något fel så kan du väl berätta för din vän då?
    Jag ser inte problemet.
  • molly50
    Anonym (Mi2) skrev 2020-08-19 09:03:04 följande:

Jag hoppas verkligen att det är det.
    Men det finns ju tyvärr människor som är så egoistiska och korkade som TS.
  • EnAnonumius
    Tja jag håller med om att du inte är ett svin. För att kalla dig svin är ett HÅN och nedvärderande mot djuret svin.
    Jupp, visst är jag omogen och taskig som tycker din väninna förtjänar äkta vänner i stället för falska vänner som dig. Drömmer
  • Anonym (Mi2)
    eriknilsson1987 skrev 2020-08-19 09:18:21 följande:

Varför lägger ni inte bara ner att skriva till henne/honom.

Det känns ju inte så seriöst.

Sant, jag lägger ner....
  • Anonym (Lisa)
    molly50 skrev 2020-08-19 08:25:43 följande:

Det är väl en konsekvens du får ta om du är en riktig vän.Jo,du har betett dig minst lika svinigt som hennes pojkvän.

Hade du varit en riktig vän så hade du aldrig gjort så här mot henne från första början.

Om du anser att du inte har gjort fel så borde du väl kunna berätta vad du gjort då också,eller hur.

Du kan inte bara tänka på dig själv nu. Är du en riktig vän så tänker du även på hennes bästa. Men det gör du uppenbarligen inte.

Jag hoppas på karma och att din vän får reda på vad du har gjort.

Hon förtjänar så mycket bättre.

Som sagt jag har gjort fel men jag är varken ett svin eller en dålig vän för de. Min vän har råkat ut för mycket i sitt liv och jag har alltid funnits till hands för henne. Jag tror inte hon klarat av att höra att jag har gjort detta mot henne. Jag skyddar henne och sluta med karma snacket. Omg att önska att någon blir straffad
Svar på tråden Kompis kille