Regnummer
Om någon tar mitt regnummer på min bil, kan personen då se vad jag heter och var jag bor eller är det bara polisen som kan se det genom att ha regnumret?
Om någon tar mitt regnummer på min bil, kan personen då se vad jag heter och var jag bor eller är det bara polisen som kan se det genom att ha regnumret?
Fullständigt person nr går att få fram utan problem.
Osäker om transportstyrelsen lämnar ut 4 sista men det går att lösa på annat sett.
Ge mig ett reg nr så kan jag visa dig.
Jag skrev in registreringsnumret på vår bil, och det stod att personuppgifter inte lämnas ut.
Jag skrev in registreringsnumret på vår bil, och det stod att personuppgifter inte lämnas ut.
Privat info om folk som inte andra har med att göra.
Jo, men det var inte samma sak då, det finns så mycket mycket mer privat info om folk på internet än vad man någonsin kunde hitta i en telefonkatalog. Sluta försöka försköna internets baksidor.
På merinfo.se kommer dom flesta uppgifter fram eller så kan man klicka på länkar så man får fler uppgifter.
Har man ett inlogg där som endast kräver en mailadress så får du fullständigt personnummer. Vilka bolagsengagemang personen har som man sen kan klicka vidare och se hur förtagen går m.m. hur många fordon man har och ett klick till så står det vad det är för fordon.
Med personnumret kan man då söka på MRkoll som registrerar domar/åtal
På merinfo.se kommer dom flesta uppgifter fram eller så kan man klicka på länkar så man får fler uppgifter.
Har man ett inlogg där som endast kräver en mailadress så får du fullständigt personnummer. Vilka bolagsengagemang personen har som man sen kan klicka vidare och se hur förtagen går m.m. hur många fordon man har och ett klick till så står det vad det är för fordon.
Med personnumret kan man då söka på MRkoll som registrerar domar/åtal
En bil hade ställt sig på en privat plats som jag skulle använda, det tog mig inte många minuter att med mobilen söka och länka vidare tills jag hittade både namn, adress, alla telnr, och alla fordon som stod reggade på den personen.
Och detta är offentliga uppgifter som man kan få från myndigheterna.
Nu blir man ju nästan sugen på att be dig försöka lära känna mig