BIM dec 2020
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
Har följt er men inte skrivit. Undrar nu om ni ser något på testet? BIM 10/12

Å det ger mig hopp om att kanske våga testa själv imorgon. Kan definitivt se något på ditt test!
När hade du äl? :)
Hoppar in här också. Försöker inte superaktivt, men skyddar oss inte heller och vill skaffa ett syskon till sonen som är 9 månader. Prickade in ägglossning, så vi får se! Bim 19/12.
1/12 Eliales, 38, andra barnet
1/12 DaraM, 36 år, andra barnet (Plussat)
2/12 Holy93 24 år, första barnet (Plussat)
3/12 Bacon89, 31, 3e barnet
3/12 Fruitloop, 32, 2a barnet (Plussat)
3/12 AnnaB90, 2a barnet
4/12 Mickis89, 31, 2a barnet
5/12, mopstops, 3e barnet (plussat)
5/12 VirrePirre06
5/12 My19, 35 år, 3e barnet
6/12 mamma91a , 3e barnet
6/12 Nowoli
7/12 Nachosen, 29 år, 2:a barnet
8/12 hadt, 25 år, 2a barnet
8/12 Kristinis, 30, första barnet
8/12 myownworstenemy
9/12 EllieJo, 28år - 2:a barnet
10/12 amandap95, 25 år, andra barnet (eventuellt plussat)
10/12 Snäckan92, 28 år, första barnet
10/12 T3, 30år, första barnet
10/12 essemess, 34 år, 3e barnet
10/12 Funderar, 39 år, 2a barnet.
10/12 Värphönan, 35år, 2:a barnet.
10/12 Precis, 28 år
12/12 FruH2
12/12 Bessan91
12/12 SML89
13/12 skaviblifyra,38 år, 3e barnet
14/12 summerstriker 25år, andra barnet
16/12 isabelle81, 39 år, 5:e barnet
17/12 Stickling, 32 år, första barnet
18/12 Vicki89, 31 år, andra barnet
19/12 Maximin
19/12 Tokan123, 29 år, första barnet
19/12 Ritzy, 32 år, andra barnet
21/12 banjas, 28 år, första barnet
21/12 Elin1991, 29 år, andra barnet
22/12 MomK
22/12 Snöflingaan, 28 år, 3e barnet
31/12 sockerikaffet, 32 år, första barnet
Är det Nån här som plussat (nu eller tidigare) och inte har haft några känningar alls? Tyckte att jag hade lite tecken tidigare men känner ingenting nu. Är på bim -3 idag men känner mig mest tom. Vågar inte tro att det tog sig den här gången :/ har testat men varit helt blankt än så länge. Med första barnet testade jag först negativt äl +10 och positivt äl +15.
Jag fick min 7e dag med blinkande smiley idag så ger nog upp för denna månaden. Känns som att jag borde gått fast gubbe för 2-3 dagar sen när jag hade ÄL flytningar. De har börjat avta lite nu så känns inte som jag får max fertilitet denna mån.
Vad har ni för symtom tjejer? Jag är osäker på när ÄL var faktiskt men mellan dag 18-20 vilket är väldigt sent men jag är säker på att jag haft ÄL iaf. Så antingen är jag på ÄL+9, +8 eller +7 ???? har fått ökade flytningar! Mjölkiga men jag kan dra en liten tråd mellan tummen och pekfingret. (Sorry!) jag plussade starkt med sonen äl+12 och då var mina symtom mensvärk, mörkare underliv och ömma bröst i princip. Jag har inte ömma bröst nu alls, lite mörkare underliv men dessa flytningar känner jag inte igen och brukar inte ha såhär innan mens. Sen har jag också varit väldigt trött och känt lite ilningar i livmoderstrakten! Men man vågar ju inte tro på nåt ...
Hoppar gärna in här ! Vi försöker inte egentligen, jag kör nc så har koll på ägglossningen plus kör med stickor. Vi ligger oavsett då vi tänker ?blir det så blir det? har två barn sen innan som är 3 år och 1,5 år! :)
I söndags började det mola i nedre delen av magen men inga utslag. I tisdags hade jag riktigt ont vid ägglossningssmärtan och fick positivt på äl test. Vi hade sex den kvällen och avbrutet kvällen därpå. Redan i onsdags var testet mot det angripa hållet igen och nu får jag knappt utslag alls och tempen går uppåt för varje dag. Men det molande har ännu inte släppt. Det moler i omgångar under dagarna och ibland stramar det ut i ljumskarna ????
Vi får se om det blir någon nummer tre denna månad ??????? Har bim om ca 8 dagar
Hoppar gärna in här ! Vi försöker inte egentligen, jag kör nc så har koll på ägglossningen plus kör med stickor. Vi ligger oavsett då vi tänker ?blir det så blir det? har två barn sen innan som är 3 år och 1,5 år! :)
I söndags började det mola i nedre delen av magen men inga utslag. I tisdags hade jag riktigt ont vid ägglossningssmärtan och fick positivt på äl test. Vi hade sex den kvällen och avbrutet kvällen därpå. Redan i onsdags var testet mot det angripa hållet igen och nu får jag knappt utslag alls och tempen går uppåt för varje dag. Men det molande har ännu inte släppt. Det moler i omgångar under dagarna och ibland stramar det ut i ljumskarna ????
Vi får se om det blir någon nummer tre denna månad ??????? Har bim om ca 8 dagar
Hejsan
Jag hoppar gärna in, så jäkla skönt att läsa om fler där gravidtankarna går på högvarv!
Är 23, tog ut spiral i augusti, har inte lyckats få någon bekräftelse på ägglossning sedan dess, men har haft blödningar.
Fick äntligen ett positivt ÄL test den 28/11 och har nu BIM 12/12.
Åh men det låter ju nästan som nåt Tagit sig ju? Jag hade motvärk och illamående 4-5 dagar efter (vad jag tror) ÄL. Sen gick de över men de där stramningen ut i ljumskarna har jag tillåfrån hela tiden.. aldrig haft så förr vad jag vet. Har BIM imorn, lite oklart då förra mensen var första efter spiral uttag. Men mina andra barn har jag inte känt nånting före plusset. Å då har jag plussat två dagar efter BIM, inte provat testat tidigt då jag inte hade några symtom eller försökte få barn. Men jag noterade i efterhand att jag dagen innan BIM började blöda i tandköttet när jag borsta tänderna, så när jag gjorde det med andra barnet förstod jag direkt att jag var gravid, min sambo tyckte jag va helknasig som baserade en graviditet på det haha men jag hade rätt då med! ;)