BIM dec 2020
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
Oooh vad spännande du som har bim imorgon !! Mitt tandkött blöder också lite nu när jag borstar tänderna! Får se om något kanske har tagit sig ! Tre barn, orkar man det eller kommer man bli hel knäpp? Hahah
Det blir i så fall mitt 3e med, men första för sambon. Haha man blir nog knäpp men man orkar ;) blir ju knäpp var å varannan dag nu med med två barn! :) mina är ju rätt stora nu, 12 i januari och 11 i september. När jag var gravid med minsta trodde jag att jag skulle bli knäpp, mådde så dåligt i graviditeten så orkade nästan inte ta hand om min 1åring då. Så på så sätt blir det nog bättre om de blir igen för mig
Hoppas att det tagit sig för dig då ???? skönt att dom
Blivit så stora! Jag hade en väldigt bra andra graviditet om man bortser från att jag kräktes till vecka 18 haha! Men i övrigt var jag väldigt pigg och mådde otroligt bra så man får ju hoppas att det blir något liknande om det skulle visa sig att det tagit sig!
Har du några fler symptom?
Ja jag kräktes också mkt, från V5-22 typ blev inlagd osv så jag är lite rädd faktiskt..
Nej just nu har jag inga symtom alls faktiskt haha så räknar väl med att mensen kommer när den bör
Nej fy satan vad jobbigt!! Hoppas du slipper det när det är dags igen haha !
Med min andra hade jag inga symptom, inga ömma bröst, ingenting förutom lite svagt molande någon dag innan mensen. Med första hade jag typ alla symptom man kan ha och somnade ståendes på jobbet dagen innan mensen skulle ha kommit Hahaha
Blir tokig !! Positivt ägglossningstest intisdags och sen dess molande värk till och från, igår så vattniga flytningar att jag fick byta trosor. Idag en blandning av vattning men nu mot kvällen mer vita lite typ lotion aktiga. Jag brukar inte ha såhär efter ägglossning... men inte det trevligaste direkt Hahaha någon som känner igen sig?
Idag kom mensen här.. försöker se det positivt, mer tid att träna upp kroppen
Och jag fick mens igår, på bim. Men jag visste redan långt innan att det inte blev något denna månaden heller. Hoppas på att ändå hinna plussa i slutet på december i nästa cykel. Hoppas kan man ju iaf :(
Är det Nån här som plussat (nu eller tidigare) och inte har haft några känningar alls? Tyckte att jag hade lite tecken tidigare men känner ingenting nu. Är på bim -3 idag men känner mig mest tom. Vågar inte tro att det tog sig den här gången :/ har testat men varit helt blankt än så länge. Med första barnet testade jag först negativt äl +10 och positivt äl +15.