BIM dec 2020
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
Åh jag förstår att det är svårt att låta bli! :/ Har du känt av några symptom?
Jag har tempat med vanlig temp så jag vet inte hur väl den stämmer. Måste man ha en som mäter två decimaler? Den ökade iaf strax efter beräknad äl och sjönk sedan igen, 3 dagar senare. Vet inte om det var implementationsdipp, kanske lite tidigt. Tempen har sedan visat högre än min normala och stannat där.
Är på äl+7
Jag fick implementeringsdipp på äl+6 i min graviditet =) den var på 0,15 grad och var en dag. Sedan steg tempen dagligen till efter bim
ÄL+8 kom dippen. Jag brukar få mens ÄL+11/12
Känner av fylligare bröst och lite molande värk i magen men det känns som typiska mens symptom.
Någon som plussat som haft lite ont som mensvärk?
Jag hade ?mensvärk? mycket tidigare än när mensvärken normalt borde kommit inför mens. Men det blev ett plus på stickan istället :)
ÄL+8 kom dippen. Jag brukar få mens ÄL+11/12
Känner av fylligare bröst och lite molande värk i magen men det känns som typiska mens symptom.
Någon som plussat som haft lite ont som mensvärk?
Tempen har inte ökat men är över det normala än. Testade med ett tidigt test och det var negativt.
Antar det kommer komma ytterligare en dipp och sedan kommer mensen imorgon eller övermorgon.
Pausar nog försöken i några månader och vilar hjärnan.
Lycka till alla ni som fortfarande väntar ???? grattis till alla er som plussat
Äl+9 ungefär. Har en hel del molvärk och är så hormonell och humörig. Det är så irri att symtomen för mens och för bebis är exakt samma för mig i den här fasen. Inför mens brukar det komma senare, typ BIM minus 1-2 men jag vet att vissa cykler luras. Så det går inte att luta åt varken det ena eller det andra hållet nu.
I alla fall, förra grav plussade jag på äl+10, så imorgon tänker jag prova ett testa tidigt helt kravlöst. Lite för att det är julafton också. Ska bli spännande! Den här gången har jag och den andra halvan av biologin bestämt att vi ska kolla testet tillsammans. Förra gången plussade jag så att säga på egen hand. Hur gör ni? :)
Är detta ett spökstreck?
Hade så ont i äggstockar, bröst och livmodern inatt så jag kunde inte låta bli att testa imorse. Fick ett supersvagt plus.
Testade även med äl-test som gav resultatet blinkande gubbe. Är på äl+8. Om jag var besatt av tanken på ett plus innan så är det inget i jämförelse med nu när jag har vetskap om ett svagt plus :/ . Nu hoppas jag verkligen att det håller i sig och blir starkare. Usch vad denna väntan är jobbig.
Hur gör ni för att släppa tankarna på ett ev plus innan BIM?
Togs ej med morgon urin, men vad tror ni?