BIM dec 2020
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
Jag har bim 23-24 testade du imorse men va neg.
Har så mycket symptom onda bröst och har haft 1 vecka, kan knappt gå i trappor för det gör så ont., ont i magen och trött. Känner inte av att nån mens är på väg. Så lessamt
Undrar om nån här med bim dec vet exakt när äl va?? Alltså med hjälp av Cb ägglossningstest !! Har nån testan innan bim ??
Ja testade imorse o d va negativt har min bim som
Sagt 23-24 dec
Hoppar in i tråden.
BIM 27/28 december, 10e försöket andra barnet
Jag slutade med nuva ring så eftersom ja inte visste exakt hur min cykel såg ut så började jag med Äl test cb digital.
Jag fick så reda på när jag hade äl. Sen testade jag med grav test innan och ett par dagar efter bim. Inte en enda uns av ett litet streck kan jag säga. Till slut gav ja upp p börja med äl cb digital igen när ja beräkna att nästs äl borde va. Hittar den med men av nån anledning så tog jag både äl pngrav test en dag o ja var fan gravid.
Jag hade haft några då synpom men sen har de minskat. Är fortfarande inte helt övertygat att jag är gravid efter 7 test haha men ska till bm imorn.
Så jag är typ i 6+1 idag skulle jag gissa.
Om de här med låghormonsre finns så är jag en sån.
Därför de tog tid innan testet visa o har 2 grav innan där ja inte minns när ja plussa men ja hade inget illamående eller något sådant o allt gick bra.
Jag slutade med nuva ring så eftersom ja inte visste exakt hur min cykel såg ut så började jag med Äl test cb digital.
Jag fick så reda på när jag hade äl. Sen testade jag med grav test innan och ett par dagar efter bim. Inte en enda uns av ett litet streck kan jag säga. Till slut gav ja upp p börja med äl cb digital igen när ja beräkna att nästs äl borde va. Hittar den med men av nån anledning så tog jag både äl pngrav test en dag o ja var fan gravid.
Jag hade haft några då synpom men sen har de minskat. Är fortfarande inte helt övertygat att jag är gravid efter 7 test haha men ska till bm imorn.
Så jag är typ i 6+1 idag skulle jag gissa.
Om de här med låghormonsre finns så är jag en sån.
Därför de tog tid innan testet visa o har 2 grav innan där ja inte minns när ja plussa men ja hade inget illamående eller något sådant o allt gick bra.
Detta ger hopp ändå!! Testade sist idag äl+13 fortf inget varken svagt eller annat !!
Jag har testat varje dag känner mj dum då rfsu testen säger att man ska testa från den dan mensen skulle komma alltså 23:e dec !! Men man läser att folk plussar innan då blir man lite påverkat av d tror jag
Fler som mäter basaltemp? Har ni märkt av någon inplatantationsdipp? Jag tror jag hade en sån dipp igår. Är på cd +9 idag. Kan inte låta bli att hoppas fast ja lovade mig själv att försöka släppa de tills BIM och helt enkelt se om mensen kommer. Nu analyserar ja ist minsta symptom och vill gå loss på testerna :(
Fler som mäter basaltemp? Har ni märkt av någon inplatantationsdipp? Jag tror jag hade en sån dipp igår. Är på cd +9 idag. Kan inte låta bli att hoppas fast ja lovade mig själv att försöka släppa de tills BIM och helt enkelt se om mensen kommer. Nu analyserar ja ist minsta symptom och vill gå loss på testerna :(
Har förstått att det tar längre tid för vissa att få ett positivt test i de fall man är gravid beroende på hormonnivåer.
Har du försökt med ett tidigt graviditetstest? Sånt som man kan ta 6 dagar innan mens eller 6 dagar efter befruktning?
Jo har testat med tidigt typ 6el 7 dagar efter befruktning som ja egentligen inte vet när d skedde för ägget släppte 9e säger vi men när befruktningen skedde e lite svårt o säga !! Ja räknade att d blev samma dag då ägget är befruktningsduglig bara 24 timmar !!
Vet inte kanske 10:e alla fall testade 3 ggn med tidigt 3 dagar i rad o d va negativt