Annna84 skrev 2021-03-17 13:21:21 följande:
Du får skriva och berätta vad de säger på samtalet imorgon.
Jag kom nyss hem från samtalet och från kontrollen.
De såg något i livmodern, så nu har jag fått en remiss till operation/hystoskopi som jag behöver göra innan jag kan fortsätta. Det känns bra att få en ordentlig koll samtidigt som jag är ledsen för att nästa försök drar ut ännu mer på tiden. Ville så gärna starta i april och hade redan planerat för det i kalendern.
De tycker att vi ska fortsätta med nya försök och att det fortfarande är en bra chans att det fungerar.
Jag tog ett nytt blodprov på kromosomfel, men sen finns det inget mer att ta.
Tänker du att du fortsätter på samma klinik?
ja jag vet inte vad jag ska hoppas på riktgit, men givetvis att jag ska få starta mitten av april med stimulering... känner mig själv inte påverkad alls av hormonerna denna gången i alla fall.
ok bra de utredde ordentligt tycker jag, inte bra om man har saker som ligger kvar/gör det svårt för embryot att fästa så du vet ju att det är helt rätt beslut att operera. hur går det till förresten? gör man titthål?
Förstår att du ville köra igång asap såklart, man har ju liksom planen klar för sig, men du måste se det som att det nu blir allra bästa chansen för nästa embryo att hänga sig fast och bli er bebis
Roligt att din klinik är positiva tycker jag, är inte alls säker på att min klinik kommer vara så positiv imorgon, men jag vill ju att de ska vara ärliga såklart. imorgon kommer äntligen mina vitaminer så ska börja knapra på dem också o hoppas mina ägg hinner förbättras !!
ert första möte på ny klinik imorgon, känns det fortfarande som att du vill byta eller ska du se hur det känns i morgon efter det mötet?