Inalina skrev 2021-04-19 11:07:21 följande:
hehe ja precis, man vet ju att det är värt det i slutändan liksom, vi har inget val här i Schweiz ändå, så Sverige är fantastsikt med 3 IVF försök gratis. Dock är ju detta syskonförsök så det hade vi fått bekosta privat i alla länder ;)
alltid spännande inför första VUL tycker jag, får försöka inte ha för höga förhoppningar här, jag vet ju att kliniken försöker med alla medel för att det ska funka för oss så jag kan inte skylla på dem i alla fall om det inte blir utfallet jag önskar mig. Ja precis, jag har VUL och blodprov på ons och strax därefter akupunktur så det blir en spännande dag! skulle du också köra akupunktur? jag minns inte allas exakta planer här nu, vi är rätt många som kör samtidigt vilket är jätteroligt! =)
jaa precis! håller med om att det är spännande

och precis som du säger så vill dom ju lyckas så dom gör ju allt som krävs för att få det så bra som möjligt!
det kändes skönt nu när dom ringde och sa att jag skulle fortsätta med samma dos, tidigare har dom alltid höjt dosen efter blodprovet.
jag ska ta akupunktur på torsdag, och sen en till behandling direkt innan återföringen:)
hur ser din plan ut? :)
haha, nej jag håller med dig, man har tillräckligt att hålla koll på sitt egna.. ;)
precis, vi är många i samma båt just nu och det känns jättekul och spännande!