Estelle011 skrev 2021-04-20 13:37:21 följande:
Hej,
En till som har läst hela tråden även om jag har sagt att jag kommer inte att göra det. Svårt att läsa andras erfarenheter eftersom det är så olika, för någon funkar det, för någon funkar inte. Men nu hade jag behov av att se hur det går för andra :)
Gjorde FET igår, nu är det bara att vänta.
Ett försök i februari, fick mens ca en vecka innan jag skulle göra test. Har ganska bra tålamod, tänkte vänta till testdagen då, och planerar samma nu. Jag vill inte ha falsk resultat om jag gör det förtidigt.
Hur lever ni under processen? Tränar ni? Jag är så räd att förstöra något, så jag planerar bara att promenera, men gillar att träna och springa, mår mycket bättre. Tror inte att träning kommer att påverka resultat men ändå...
hehe kan tro att det tar en stund att ta sig igenom hela tråden

välkommen hit!
jag vill säga att jag tycker detta är en väldigt positiv tråd trots att vi diskuterar alla misslyckade försök och besvikelser också givetvis. vi alla önskar väl att man kan få gå över till någon 'gravid-tråd' så småningom också...
så spännande med FET! fick ni flera till frysen?
det där med träning är svårt tycker jag, denna gången kör jag lite spinning, massa yoga och jag sprang häromdagen om jag inte minns fel. Dock så fort jag börjar känna att något inte känns som vanligt så gör jag inte de rörelserna eller träningspassen. Har ett spinningpass jag gärna vill gå på på torsdag (utomhus) eftersom jag tycker det är så sjukt bra träning men tänkte kolla hur allt ser ut på mitt första VUL i morgon och ta beslutet sen. inga tunga lyft eller hopp undviker jag i alla fall.
låter som att du har riktigt bra tålamod haha, själv började jag testa på RD 4 senast och det blev ingenting men ska hålla mig liiite längre denna gången tänkte jag när jag väl är där... men jag är av åsikten att jag hellre ser ett negativt test än att mensen hinner komma före. blir så dramatiskt i mitt hjärna då.
håller tummarna för din snöflinga!