Inalina skrev 2021-04-20 09:29:23 följande:
hej ! tack =) ja jag tänker ändå att det inte borde gå sämre denna gången i alla fall, men det finns ju inga garantier såklart. hoppas ändå någon av mina miljoner vitaminer etc kan hjälpa till på vägen!
hehe älskar att du kallar det baby glue - det är ju precis det det borde kallas!!! så att bebisen fastnar därinne och kommer ut om 9 mån!
jag kommer ta blodförtunnande från återföringen, nu kör jag kortison för att sänka immunförsvaret litegrann då givetvis en (av alla) teorier är att min kropp stöter bort min mans spermier eller i det här fallet ett livsdugligt embryo. vem vet...akupunkturen känns bra att göra också, om inte annat för det normala välmåendet och blodgenomströmning i kroppen!
Åh din snöflinga i frysen!!! hoppas du får glad gubbe snart på testen! så spännande att följa alla nu!!! gör du några extra behandlingar eller kör du mer naturligt? Kram!
Det är klart det ska gå bättre denna gången! Din klinik verkar ju vara öppen för att testa det mesta också

Svenska kliniker är verkligen inte så villiga! Tråkigt nog.
Haha! Tänkte inte ens på att jag skrev babyglue istället för embryoglue!

Visst hade det varit underbart om det bara funkade så för alla! Åhh vad jag hoppas på många plus i gruppen i vår! <3
Spännande med kortison! Fick du ta det med den gången du blev gravid med dottern?
Jag kör också akupunktur denna omgång, var på min 4 behandling idag. Blir sååå avslappnad och vill bara somna på britsen, haha. Jag tänker som du, så länge har mår bra så kan det inte skada!
Ingen ökning av LH idag, men jag hoppas på imorgon. Har iaf fått äggviteflytningar och då brukar ägglossningen komma efter 4 dagar, så borde bli på torsdag. Jag får ingen behandling av RMC mer än lutinus från insättning. Var ju himla sur över lutinusen när jag fick hem planen, men nu tänker jag att det kan väl bara ge bättre förutsättningar för frysbulle att fästa <3