• Tjej94

Vi som startar ivf behandling 2021

Hallåj! Nån mer som ska påbörja ivf behandling i början 2021?

Jag och min sambo har försökt i 2,5 år, ska på planeringsmöte i januari för å få reda på vilket protokoll jag ska gå.

Hoppas nån vill följas åt i denna tråd :))

• Svar på tråden Vi som startar ivf behandling 2021
  • Onemore2018
    Annna84 skrev 2021-05-27 12:02:43 följande:

För mig satt det i 10,5 dagar sist, men på RD 5 ska det bara ute.

Är du inne på att testa? Dom där svullna brösten har jag aldrig fått uppleva, hoppas att det är ett gott tecken för dig :)

Det visade svagt positivt ????
  • Annna84
    Onemore2018 skrev 2021-05-27 13:52:12 följande:

Grattis!!!! Vad kul :)
  • Inalina
    Onemore2018 skrev 2021-05-27 13:52:12 följande:
    men oj vad roligt!! På RD5! det är ju väldigt häftigt!!  lät som att du fick ett bra gäng med ägg denna gångenSolig kan du skicka bild? Glad
  • Onemore2018
    Annna84 skrev 2021-05-27 14:18:24 följande:

Grattis!!!! Vad kul :)

Jag vågar knappt hoppas. Tog ett annat från ett annat märke ocj de visade svagt positivt det med. Ska ta morgonurin i morgon och se hur det ser ut
  • Onemore2018
    Onemore2018 skrev 2021-05-27 17:02:38 följande:

Jag vågar knappt hoppas. Tog ett annat från ett annat märke ocj de visade svagt positivt det med. Ska ta morgonurin i morgon och se hur det ser ut

Är livrädd att det är otrivelle, varför jqg testar mig är för att symtomen blivit starka
  • Clemmentina
    Onemore2018 skrev 2021-05-27 17:02:38 följande:

Spännande! Håller tummarna! Ovitrelle borde verkligen vara ute ur kroppen nu.
  • Clemmentina
    Annna84 skrev 2021-05-27 09:35:12 följande:

Hej! Jag börjar också bli nervös. Vaknar jättetidigt och ligger och känner efter. Får för mig att det känns lite grann men det kan vara inbillning eftersom jag känner efter så himla mycket hela tiden. På RD2 strålade det till ordentligt långt ner i mitten av magen och då tänkte jag att det här känns ju bra, sen har det inte varit så mycket mer.

Bra att du känner av värkar, det låter lovande. Vilken dag brukar du få mens? Min brukar komma på RD8-RD10, så tidigast på måndag.. Jag vill testa i helgen men vågar inte eftersom jag är borta i helgen hos några vänner och på måndag ska jag ha fysiska möten. Hur ska du göra? Kramar

Tycker det låter hoppfullt än så länge! Den där strålande känslan var förhoppningsvis att embryot fäste. :) Nu ska mensen bara hålla sig borta. Kram
  • Annna84
    Onemore2018 skrev 2021-05-27 17:18:10 följande:

Är livrädd att det är otrivelle, varför jqg testar mig är för att symtomen blivit starka

Förstår det, men ovitrellen bör vara ute vid det här laget. Vad visar testet idag? Håller tummarna för dig!
  • Annna84
    Clemmentina skrev 2021-05-27 22:00:49 följande:

Tycker det låter hoppfullt än så länge! Den där strålande känslan var förhoppningsvis att embryot fäste. :) Nu ska mensen bara hålla sig borta. Kram

Tack! Hoppas verkligen att det är som du säger <3 Nu ska jag försöka njuta av helgen och på sätt och vis är det lite skönt att jag inte kan/vill testa. Hur mår du? Kram
  • Clemmentina
    Annna84 skrev 2021-05-28 07:01:07 följande:

Tack! Hoppas verkligen att det är som du säger <3 Nu ska jag försöka njuta av helgen och på sätt och vis är det lite skönt att jag inte kan/vill testa. Hur mår du? Kram

Förstår det...kanske lika bra!? :) Hoppas du får en riktigt härlig helg! Jag hoppas på mens inom en vecka och sen börjar väntan. Hoppas verkligen jag får ägglossning i juni. Njut av helgen! Kram
Svar på tråden Vi som startar ivf behandling 2021