Frida123123 skrev 2022-08-15 21:17:09 följande:
Kapar tråden lite :). Jag har varit aktiv i tråden tidigare och gjorde ett inlägg för en tid sedan där jag delade med mig att jag var gravid efter 2,5 års försök med ivf. Är över 40 år och då kan det bli lite knepigare. Efter misslyckade försök och 2 missfall så ledde denna sista insättning till ett barn. I torsdags föddes vår son, 3,7 kg, 50 cm lång. Helt bedårande söt! Efter misslyckad igångsättning blev det sedan ett halvt akut kejsarsnitt som gick bra ändå.
Nu hemma efter en vecka på sjukhus. Helt overkligt. Nu börjar nya utmaningar med amning, sömnlöshet :). Men självklart värt det! En dock övergångsfas, från att vara gravid till nu mamma:). Jag känner till ett flertal av er i tråden och önskar er ALL LYCKA med denna process. Ge INTE upp! Jag hejar på i bakgrunden!
hej! stort grattis till sonen!

så underbart att han äntligen är här, så efterlängtad! Jag fick också min son på 3,7 kg den 21 juli! allt gick fort denna gången (var ju andra barnet) och det var sjukt häftigt då jag fick föda honom i en förlossningspool. (kan varmt rekommendera!!)
jag önskar så stort lycka till till er andra i tråden, ser att flera ruvar/sätter igång just nu

ni är så starka allihopa

stor kram från mig!