Alwaysw choklad: För er egen del kanske det är bäst att fråga, hur knepigt det än känns att ev behöva göra de. De helt nygravida är kanske svårt att undvika, men de som varit det ett tag och bebisar borde ju utomstående i släkten känns till.
AndraSladdis skrev 2022-07-20 20:05:05 följande:
Hej,
Jag är så ledsen. Det kommer säkert inte trösta så mycket, men samma hände mig. Fick vara gravid i hela 2 dagar, plussade digitalt också, men nästa dag var det digitala negativt och så även på testdagen. Embryot var testat.
Jag väljer än så länge att se det som otur och vill försöka igen direkt, dock med otestat embryo tyvärr.
Hur var det nu, behöver du en ny donator eller har du något kvar i frysen?
Åh, ledsen för att du behövt uppleva samma sak. Även om det bara är två dagar hinner en ju glädjas så mycket att sorgen och besvikelsen ändå är stor. Speciellt då en försökt så länge. Denna gång fanns mitt plus i sex dagar innan det försvann, i våras två. En hinner verkligen drömma mycket på kort tid.
Gott att kunna försöka direkt igen. Kan du göra det redan denna nya cykel?
Jag har inget i frysen så kliniken har skrivit upp mig på väntelistan för ny donator. Der har gått ganska snabbt förut, får väl hoppas donatorerna vill donera efter semestrarna. Mejlade min klinik en massa frågor. Igår ringde de upp och frågade om läkaren kunde ringa mig om någon dag. Det känns bra, att de vill svara på frågorna och alla funderingar jag har kring hur jag ska gå vidare.