SilverDarling skrev 2022-01-22 07:51:38 följande:
Hej fina.
Jag har inte varit inne på ett tag då jag inte mått super. Min graviditet var ofostrig vilket upptäcktes på VUL i 7+1... Kroppen har inte sagt något utan fortsatt som den fortfarande vore gravid, vilket känns lite jobbigt. Två dagar efter VUL började jag dock blöda lite smått (vet inte om det hänger ihop med att hjärnan visste att där inte var något och att den då satte igång utstötandet rent kroppsligt) och jag har blött i en vecka men nu verkar det ha tagit slut. Jag förstår alla som säger att de känner sig lurade av sin kropp
Såg att du väntade en liten pojke
grattis! så glad för alla som lyckas men samtidigt känner man sig ledsen och bitter över sig själv. Man är så splittrad. Skönt ändå att jag inte berättat för någon än, för om folk inte vet så frågar de inte heller och då behöver jag inte tänka på det bortsett från när jag väljer det själv.
nej så ledsen jag blir
!!VARFÖR kan det inte bara få funka och bli en solskenshistoria istället???!!! åh jag är verkligen ledsen för er skull. du fick inget som skulle hjälpa till med blödningen? bra om kroppen tog hand om det (till slut) i alla fall, vad blir nästa steg nu?
jag förstår att man blir bitter och besviken och ledsen, det är ju helt naturligt och de känslorna får komma och man får försöka hantera det bäst man kan. Kan förstå att det kan kännas skönt att ingen vet, samtidigt som folk tenderar att bli väldigt stöttande om de är lite involverade också. (även om v 7 är tidigt att berätta.)
Hoppas du kan få upp hoppet inför en ny omgång nu, jag minns inte om du har något i frysen? Stor kram och jag hoppas du och din partner tar hand om varann och kan blicka framåt snart