Anonym (Upprörd) skrev 2021-02-01 08:11:54 följande:
Det är jag visst inte, jag känner min man och hade han haft något att dölja hade han knappast varit så lugn.
Fast hur vet du att han inte hade varit lugn? Är det ofta han försökt ljuga för dig eller?
Jag hoppas båda era tester kommer visa på negativt, men det är nog inget du kallt skall räkna med. Att mörka ett snedsteg på fyllan tex, som skett en gång för sin partner är inget svårt, och en del är till och med duktiga på att mörka att dom har en affär med någon annan. Det räcker med en gång för att kunna få en könssjukdom man då tar med sig hem.
Har själv fått klamydia av en pojkvän. Inte bara det utan herpes också.... Märktes ingenting alls på honom att han vänstrat. Fick reda på allt eftersom i efterhand att han inte varit särskilt trogen. Var alltså inte alls bara en gång på fyllan som han drog till med efter faktumet.. Märktes som sagt inget på honom att han dolde saker. Andra pojkvänner jag haft har jag inte haft några problem med att uppmärksamma att dom ljuger om något, det har varit uppenbart. Men just honom? Nada tecken på det, eller misstänksamma beteenden. Sen har jag skämmigt nog själv varit otrogen en gång på fyllan mot en pojkvän, beslutade att aldrig säga något om det och han märkte ingenting. Han fick aldrig reda på det. Det var lätt att bara låta bli att säga något, blev lite förvånad över hur lätt det faktiskt var.