• Anonym (Upprörd)

    Felaktigt testresultat

    Finns det någon här som fått felaktig provsvar?

    För ett tag sen ringde bm och sa att jag har klamydia. Jag visste att det inte är möjligt men hon lät bara nedvärderande när jag sa ifrån.

    Sen så sa hon att jag måste prata med min man och antydde att någon av oss har något att berätta för den andra. Väldigt oprofessionellt.

    Efter mycket om och men gick hon med på att boka in ett nytt test.

  • Svar på tråden Felaktigt testresultat
  • Anonym (wo)
    Anonym (Upprörd) skrev 2021-02-01 09:10:22 följande:
    Det kommer inte hända.
    Men om, tänk dig scenariot även om det inte kommer hända?
  • Anonym (H)
    Anonym (Upprörd) skrev 2021-02-01 09:09:36 följande:

    Lugn inför att testas själv alltså.


    Kanske för att han är övertygad om att du är den som varit otrogen? Du kanske skriver den här tråden för att visa och påstå att detta är beviset för att det inte var du?
  • Anonym (H)

    Förresten, vad menar du med att ni var oskulder? Hade ingen annan varit i närheten av era könsorgan alls?

  • Anonym (o.O)
    Anonym (H) skrev 2021-02-01 09:25:34 följande:
    Kanske för att han är övertygad om att du är den som varit otrogen? Du kanske skriver den här tråden för att visa och påstå att detta är beviset för att det inte var du?
    Exakt något sånt patetiskt en otrogen människa skulle gjort för att rädda sig själv. Tänkte precis samma sak när jag läste genom denna tråden xD 
  • Anonym (Upprörd)
    Anonym (H) skrev 2021-02-01 09:27:26 följande:

    Förresten, vad menar du med att ni var oskulder? Hade ingen annan varit i närheten av era könsorgan alls?


    Vad brukar man mena när man säger att någon är oskuld?
  • Anonym (Upprörd)
    Anonym (H) skrev 2021-02-01 09:25:34 följande:

    Kanske för att han är övertygad om att du är den som varit otrogen? Du kanske skriver den här tråden för att visa och påstå att detta är beviset för att det inte var du?


    Nej det har jag INTE. Då är man väl inte vara så dum att man insisterar på att testa sig igen?

    Jag litar på min man och han litar på mig.
  • Fiona M
    Anonym (Upprörd) skrev 2021-02-01 09:42:48 följande:

    Vad brukar man mena när man säger att någon är oskuld?


    Inte lätt att veta alla ggr, en del verkar tycka det bara är sex med vaginala samlag.

    (Vilket skulle kunna förklara hur någon av er smittats innan ni blev tillsammans, trots ?oskuld? isf.)
  • Anonym (Upprörd)
    Fiona M skrev 2021-02-01 09:45:34 följande:

    Inte lätt att veta alla ggr, en del verkar tycka det bara är sex med vaginala samlag.

    (Vilket skulle kunna förklara hur någon av er smittats innan ni blev tillsammans, trots ?oskuld? isf.)


    Nej ingen av oss har varit i närheten av någon annans och ingen annan har varit nära våra.
  • Anonym (H)
    Anonym (Upprörd) skrev 2021-02-01 09:42:48 följande:

    Vad brukar man mena när man säger att någon är oskuld?


    En del räknar bara vaginalt sex. Har ni fått eller gett oralsex kan det ha smittat på så sätt.
Svar på tråden Felaktigt testresultat