• Anonym (A)

Dumpad

Jag orkar inte. Det onda tar inte slut. Ältar och lider. Varför blev det så här. Fick inga svar. Det har gått ett par månader men ångesten river fortfarande.

• Svar på tråden Dumpad
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (A) skrev 2021-01-31 22:31:57 följande:

Jag har inte upplevt sån passion. Kommer nog inte göra det fler gånger heller. Vill ju vara med honom.. min kropp värker.. ångesten bränner, tårarna rinner..

Jag vet precis.. någonstans bara måste det gå att gå vidare trots att man inte vill. Vi finns här med dig
  • Anonym (A)

Klarar inte det.. saknar hemskt

• Anonym (B)
    Anonym (A) skrev 2021-02-01 15:12:23 följande:

Klarar inte det.. saknar hemskt

Vad hände mellan er.. Du är inte ensam. Jag saknar hemsk med
  • Miss Skywalker

Varför tog det slut?

• Anonym (Snäll)

Jag har inte upplevt sån passion. Kommer nog inte göra det fler gånger heller. Vill ju vara med honom.. min kropp värker.. ångesten bränner, tårarna rinner..

Hur mår du? Vill du prata? Sitter i samma situation, är dock man. 
  • Anonym (A)

Det är tungt..

Ja vi kan prata.

• Anonym (Snäll)
    Anonym (A) skrev 2021-02-03 22:18:05 följande:

Det är tungt..

Ja vi kan prata.

Vet precis hur det känns, och man ser ingen ljusning alls. Inget gör att det känns bättre, (tror man).
    Har du sökt hjälp? Jag går hos terapeut med jämna mellanrum. 
  • Anonym (A)

Bara mörker. Ångest som tar kål på min kropp

Vem är han med.. varför. Hur kunde han

• Anonym (Aktiv)

Jag har inte upplevt sån passion. Kommer nog inte göra det fler gånger heller..

Det kommer du visst göra, det beror bara på dig. När det här är över kommer du kunna släppa någon annan in och älska även djupare.

Du kanske känner att du är värdelös för att han inte vill ha dig längre, att han är perfekt och du duger inte till. Vägen ut är att vara aktiv. Älta, men försök att prata. För mig var det som var, som sjuk vävnad som måste bort. Jag pratade massor. Och gick, och sprang, och tränade. En stark kropp kommer göra ditt sinne starkare. Det kommer bli bra! Håll ut och kämpa!
  • Anonym (A)

Gråter hela tiden. Otröstlig

Svar på tråden Dumpad