Dumpad
Jag orkar inte. Det onda tar inte slut. Ältar och lider. Varför blev det så här. Fick inga svar. Det har gått ett par månader men ångesten river fortfarande.
Jag orkar inte. Det onda tar inte slut. Ältar och lider. Varför blev det så här. Fick inga svar. Det har gått ett par månader men ångesten river fortfarande.
Dags att gå vidare.. det är okej.. även om det hade kännts bättre med avslut, så får man inte alltid det av den andre.. man får ge sig själv avslutet och gå vidare. Annars förstör man sin egen hälsar <3
Kan inte. Hamnat i depression. Mår hemskt. Ältar. Panikångest. Värk.
Så många smällar nu på rad. Klarar det inte. Saknar
Kan inte. Hamnat i depression. Mår hemskt. Ältar. Panikångest. Värk.
Så många smällar nu på rad. Klarar det inte. Saknar
Känner så med dig..
Jag genomlider samma sak men ligger nog lite efter dig då det endast är 1,5 månad sen det tog slut på riktigt. En destruktiv relation som tog slut, förmodligen för det bästa men än hur mycket jag intalar mig det så äter ångesten upp mig. Saknar. Lider. Funderar på hur jag kommer må den dagen han träffar en ny. Vilket inte verkar vara långt bort. Jag försöker tänka att det blir bättre. Någon gång. Måste orka nästa andetag. Och så ett till. Försöker att inte gå så mycket längre i tankarna än att tänka på här och nu. Lägga band på mig för att inte höra av mig. Gjorde det största misstaget att böna och be. Det tog hårt på min självrespekt och självkänsla. Hamna inte där... försök att se ditt eget värde. Försök att ta nästa andetag. Gråt när det gör ont. Vi klarar det här tillsammans. Du är inte ensam
Känner så med dig.. . Gjorde det största misstaget att böna och be. Det tog hårt på min självrespekt och självkänsla. Hamna inte där...
TS, du är inte ensam..
2 månader här..Och samma misstag... Man lär sig
Hur reparerar man skadan att man sjunkit så lågt och bönat och bett? Kanske främst mot mig själv för min självrespekt och mitt egna värde är under isen..
All styrka till dig
Kram
Jag har inte upplevt sån passion. Kommer nog inte göra det fler gånger heller. Vill ju vara med honom.. min kropp värker.. ångesten bränner, tårarna rinner..