• Anonym (A)

Dumpad

Jag orkar inte. Det onda tar inte slut. Ältar och lider. Varför blev det så här. Fick inga svar. Det har gått ett par månader men ångesten river fortfarande.

• Svar på tråden Dumpad
  • Anonym (Snäll)

Ett tips är att ta kontakt med en psykolog.
    Det är inget att skämmas för, att man behöver hjälp med sina tankar ibland.

• Anonym (A)

Jag har försökt få samtalstid.

Går under. Är så ledsen

• Anonym (Kommunikation)

Kommunikation är så viktigt brist i det var stor del att mitt förhållande tog slut.

Kan du inte prata med exet och reparera?

• Anonym (A)

Han har valt bort mig. Det gör så ont. Som om allt jag gjorde inte betydde nåt.

• Anonym (A)

Gråter lider saknar undrar

• Anonym (Ma)

Det känns lite oroväckande att du fortfarande är så förkrossad efter flera månader? Det är inte bra att fastna i ältande! Har du folk runt omkring dig du pratar med om detta? 

• Anonym (oooo)
    Anonym (A) skrev 2021-02-20 08:29:23 följande:

Han har valt bort mig. Det gör så ont. Som om allt jag gjorde inte betydde nåt.

Det är inte sunt att reagera som du gör, efter så lång tid, Jag hoppas att du förstår det? Bra att du försöker boka tid för samtal. 
  • Anonym (A)

Kommer inte ur det. Gråter fortfarande floder. Vad är ens normalt då? Man kommer inte över en stor kärlek så lätt. Besvikelsen o frågorna gör det svårare

• Anonym (K)
    Anonym (A) skrev 2021-02-21 19:18:42 följande:

Kommer inte ur det. Gråter fortfarande floder. Vad är ens normalt då? Man kommer inte över en stor kärlek så lätt. Besvikelsen o frågorna gör det svårare

Vet du, jag går själv igenom hjärtesorg men har efter nån månad ändå börjat känna mig okej. En kväll som ikväll sitter jag och dricker vin, lyssnar på en sorglig låt och gråter. Jag saknar honom, låter mig minnas sånt jag annars förtränger, stunder vi delat.
    Men jag går inte runt och gråter dag efter dag i flera månader, det känns inte sunt och jag tror du behöver hjälp att ta dig ur den negativa spiralen då...eller är det som jag, när det finns tid att sörja? I ensamhet till ett glas vin och sorglig musik? Då är det en annan sak, om du fungerar för övrigt.
  • Anonym (A)

Ibland fungerar jag. Men ältar o får inte svaren jag behöver. Jag förstår inte.

Funkar inte att träffa annan. Det är bara fel.

Mår så himla dåligt

Hur kunde han

Svar på tråden Dumpad