• Anonym (A)

Dumpad

Jag orkar inte. Det onda tar inte slut. Ältar och lider. Varför blev det så här. Fick inga svar. Det har gått ett par månader men ångesten river fortfarande.

• Svar på tråden Dumpad
  • Anonym (K)
    Anonym (A) skrev 2021-02-13 15:45:55 följande:

Gråter hela tiden. Otröstlig

Fortfarande? Hur länge var ni tillsammans? 

Kram!
  • Plupp73

Måste fråga: tror du att du enligt anknytningsteorierna skulle klassas som instabil ambivalent anknytning?

Det låter som om problemet inte låg i relationen, utan i hur du ser på relationen och inte kan släppa den

Tidigare händelser i livet kan ha påverkat din aktuella reaktion

• Plupp73
    Plupp73 skrev 2021-02-13 16:21:15 följande:

Måste fråga: tror du att du enligt anknytningsteorierna skulle klassas som instabil ambivalent anknytning?

Det låter som om problemet inte låg i relationen, utan i hur du ser på relationen och inte kan släppa den

Tidigare händelser i livet kan ha påverkat din aktuella reaktion

Jag menar otrygg ambivalent/ängslig anknytning
  • Anonym (A)

Vad betyder det?

Ja jag gråter fortfarande ohämmat. Trasig.

• Anonym (Hanna)
    Anonym (A) skrev 2021-01-31 15:37:28 följande:

Jag orkar inte. Det onda tar inte slut. Ältar och lider. Varför blev det så här. Fick inga svar. Det har gått ett par månader men ångesten river fortfarande.

Jag vet hur fruktansvärt det känns, stor kram till dig
  • Anonym (A)

Han är med nån annan o jag har hemskt ångest. Sover inte. Och denna alla hjärtans dagen...

Krossad

• Anonym (A)

Jag klarar inte detta

• Anonym (Snäll)

Jo det gör du!
    Det enda som fungerar för mig, är att antingen gå på dejt, eller träffa kompisar. Att vara själv är fruktansvärt.
    Jag har känt som dig, och gör det fortfarande vissa dagar. Framförallt på kvällen när det blir tyst, för tyst.

• Anonym (A)

Nej jag vill inte... jag värker efter honom.. hans kropp.. röst.. famn..

Vill inte träffa nån annan.

• Anonym (Cc)

Hur länge va ni tillsammans? Varför tog det slut?

Svar på tråden Dumpad