Dumpad
Jag orkar inte. Det onda tar inte slut. Ältar och lider. Varför blev det så här. Fick inga svar. Det har gått ett par månader men ångesten river fortfarande.
Jag orkar inte. Det onda tar inte slut. Ältar och lider. Varför blev det så här. Fick inga svar. Det har gått ett par månader men ångesten river fortfarande.
Gråter hela tiden. Otröstlig
Måste fråga: tror du att du enligt anknytningsteorierna skulle klassas som instabil ambivalent anknytning?
Det låter som om problemet inte låg i relationen, utan i hur du ser på relationen och inte kan släppa den
Tidigare händelser i livet kan ha påverkat din aktuella reaktion
Måste fråga: tror du att du enligt anknytningsteorierna skulle klassas som instabil ambivalent anknytning?
Det låter som om problemet inte låg i relationen, utan i hur du ser på relationen och inte kan släppa den
Tidigare händelser i livet kan ha påverkat din aktuella reaktion
Vad betyder det?
Ja jag gråter fortfarande ohämmat. Trasig.
Han är med nån annan o jag har hemskt ångest. Sover inte. Och denna alla hjärtans dagen...
Krossad
Jag klarar inte detta
Jo det gör du!
Det enda som fungerar för mig, är att antingen gå på dejt, eller träffa kompisar. Att vara själv är fruktansvärt.
Jag har känt som dig, och gör det fortfarande vissa dagar. Framförallt på kvällen när det blir tyst, för tyst.
Nej jag vill inte... jag värker efter honom.. hans kropp.. röst.. famn..
Vill inte träffa nån annan.
Hur länge va ni tillsammans? Varför tog det slut?