Dumpad
Jag orkar inte. Det onda tar inte slut. Ältar och lider. Varför blev det så här. Fick inga svar. Det har gått ett par månader men ångesten river fortfarande.
Jag orkar inte. Det onda tar inte slut. Ältar och lider. Varför blev det så här. Fick inga svar. Det har gått ett par månader men ångesten river fortfarande.
Jag har fastnat.
Han har inte burit mig.
Jag är en känslomänniska. Är nedbruten absolut..
Nej det är inte därför..
Jag ältar för att jag gav allt. Trodde på oss. Får inte alla svar. Mycket var oklart. Känslan av att bli lurad liksom.
Nej det är inte därför..
Jag ältar för att jag gav allt. Trodde på oss. Får inte alla svar. Mycket var oklart. Känslan av att bli lurad liksom.
Jag har fastnat.
Han har inte burit mig.
Jag är en känslomänniska. Är nedbruten absolut..
Ja delar av ambivalent anknytning stämmer.
Jag gav allt. Mitt liv ändrade jag.Hoppades o trodde på honom så här länge. Älskade. Sökte bekräftelse. Ville att han skulle stå upp för mig o vid min sida.
Jag är nedbruten o fungerar inte.
Men vad säger han då? Något måste han ha sagt?
Fruktansvärd ångest. Blir sämre o sämre. Mår så dåligt
Fruktansvärd ångest. Blir sämre o sämre. Mår så dåligt
Jag har det. Men piller hjälper inte, mår lika dåligt. Även psykolog men bara var tredje vecka.
Jag saknar honom o gråter av smärtan varje dag

Du får skrapa upp dig själv från golvett och boka en resa till Alanya.
Hur mår du idag?
Jag fick ta medicin och går fortfarande hos kurator. Absolut detta med anknytning, tar det så hårt att bli lämnad. Har blivit lämnad förr och då räknas även dödsfall och vänner som svikit.
Hur mår du?
Det var ingen bra relation. Det var som om jag inte fattade det då, jag ville verkligen att det skulle vara bra. han behandlade mig illa. Han kunde låta bli att svara mig, kunde ställa in träffar av konstiga anledningar, ville inte att vi skulle synas offentligt. så visst hade han nån annan.
Nej inte läst så mycket förrän nu. Det var psykisk misshandel och jag mår dåligt över att jag fastnade i det så länge. Man skäms nästan på nåt vis.