Lön 25-35 år
Vad tjänar ni som är mellan 25-35 år? Och vad jobbar ni med?
Vad tjänar ni som är mellan 25-35 år? Och vad jobbar ni med?
Sanerare kärnkraft. 30 år gammal. Månadslön 23800 kr.
Nu jobbar jag bara dagtid men med tanke på hur mycket jag sliter så känns mitt lön som ett skämt.
Sanerare kärnkraft. 30 år gammal. Månadslön 23800 kr.
Nu jobbar jag bara dagtid men med tanke på hur mycket jag sliter så känns mitt lön som ett skämt.
Född 1992, tjänar 29.300kr.
Arbetar som undersköterska och gruppchef på ett äldreboende.
Lön sätts efter tillgång och efterfrågan. Hur slitsamt jobbet är spelar knappast någon roll annat än i att möjligen hålla ner tillgången. Vad har du för kvalifikationer som gör det möjligt för dig att söka dig till något annat?
Oj vad mycket alla tjänar. Själv är jag 25 i år, jobbar frilans och drar in ca 15000 i månaden. Fast jag bestämmer förstås lite själv hur mycket jag drar in så jag få skylla mig själv.
Sjuksköterska, 33 år, jobbat i 3 år, 32400. Urdålig lön...men så blir det när man inte bytt arbetsplats något.
Såhär är det, ingen kommer vara nöjd med sin lön. När man får en bra lön överenskommelse med arbetsgivaren sen efter ett tag inte nöj ändå, det kommer inte finnas en ro till det.
Jag som arbetsgivare (tex) går alltid in på erfarenhet på handel (ex) Har man erfarenhet på det ja, en lön efter erfarenhet. Nybörjare, nybörjarlön, så är det bara. (när det är en person utan arbetslivserfarenhet)
Har du erfarenhet inom andra yrken då skulle jag sätta mig och diskutera mig fram.Beroende på bakgrund.
Jag har ett brett fint CV, Min arbetsgivare gav mig en lön som en erfaren persons lön som har jobbat mer än 5 år. typ, det kändes så.
Jag är väldigt nöjd med min lön , klarar mig gott och väl, efter räkningar betalda.
När man tar semester, betalar man två hyror och allt annat emellan. har pengar över. Men det är mkt slit, blod , svett och tårar. för denna lön jag har. Jag är 40. Och säger inte vad jag har i lön.
26 år. 26500 kr. Masterexamen. Arbetar som kommunikatör.
Min man är 27 år. 50000 kr. Gymnasieexamen, samhällsvetenskapliga programmet. Chef på ett mellansrort företag (industrin).
Fast det är väl ganska bra?
2011 var ingångslönen på Sahlgrenska 21500kr...
Vad borde en sjuksköterska tjäna?
Tjänar 33000:-/månad brutto. Är 35 år och jobbar som fritidspedagog. Har arbetat som det i tolv år, ingångslön 19600:-.