Carina82 skrev 2021-03-03 09:15:20 följande:
Åh tråkigt att det inte verkar gått vägen den här månaden <3 Känner så igen mig i vad du skriver om din sambo, tycker det känns som ett återkommande tema i den här tråden tyvärr : ( Blir också frustrerad över min sambo, han vill ha barn men blir noll stressad när det inte går vägen. ' går det så går det, stressa inte så mycket ' AAA!! Kan det vara för att killar inte påverkas fysiskt på samma sätt som vi? Jag inbillar mig att det är annorlunda i ett samkönat (kvinnligt) par.
Tack. <3 Ja jag tror du har rätt! Jag har lyckats hålla mig ganska chill så det är inte så att jag är på honom om det hela tiden heller, snarare han som pratar mer om det. Jag testar inte ens varje månad, och ibland i smyg, men när det väl gäller så gör vi det tillsammans men alltid på mitt initiativ. Han är lite försiktig som person så jag vet inte, han funderar nog mer än jag tror. :p
Men ja, som du säger, männen känner ju inte alla konstiga fysiska grejer som händer i kroppen innan mens! Dom tror nog bara man är som vanligt och sen en dag kommer mensen.