• Jozsan

BIM mars 2021

Hej!

Dags för en tråd för oss med bim nu i mars

Ett forum där vi kan stötta och peppa varandra, och självklart hoppas jag på många plus!

Mitt andra försök, förra månaden prickade vi inte exakt på äl dagen. Men jag kommer börja med äl test denna månad för att hålla koll på kroppen.

• Svar på tråden BIM mars 2021
  • Maramba
    Jojjans skrev 2021-03-09 10:46:03 följande:

Ååå men grattis!!! Så härligt särskilt när det gått många försök <3

Själv fick jag mens imorse, en dag tidigt. Första försöket och fick inte till det perfekt och inte heller haft några känningar så det var rätt väntat. Nu tar vi en paus nästa månad för att slippa bebis precis innan jul. Vet att det låter lite bortskämt att planera så, men jag har tidigare blivit gravid väldigt lätt så då vågar vi vara lite kaxiga. Drömmen är att få bebis i början av nästa år, gärna under våren.

Tack! Ja äntligen!

Hoppas på plus för er vid nästa försök <3
  • Kattis93
    Maramba skrev 2021-03-09 07:23:41 följande:

Herregud. Plötsligt dyker det upp svaga streck på mina test. ÄL+9. Är alldeles skakis.

Får för mig att det måste vara fabrikationsfel på mina billiga test. Hade endast ett cb digital som visade negativt samt ett ÄL-test som var nästan blankt. Har för mig att äl-test i princip alltid ger fullt utslag vid graviditet? Någon som vet det?

Vad tror ni? Ser ni strecken? Tagit tre stycken nu på morgonen och alla ser likadana ut.

Så såg mina teater ut på öl+8 och är idag i vecka 6 ????
  • Jozsan
    Maramba skrev 2021-03-09 09:15:52 följande:

Blev så uppihejsan att jag glömde bifoga bilden

Wow så underbart! Grattis :)
  • Sally8585

Hej! Hoppar in här :) Har BIM om 7 dagar ca. Detta blir vårt 5:e barn, men fortfarande otroligt nervöst och förväntansfullt! Någon mer som har BIM nästa vecka?

• Sopkvasten
    Sally8585 skrev 2021-03-10 10:19:14 följande:

Hej! Hoppar in här :) Har BIM om 7 dagar ca. Detta blir vårt 5:e barn, men fortfarande otroligt nervöst och förväntansfullt! Någon mer som har BIM nästa vecka?

Hej! Vad kul! Tredje barnet här. Jag har den 21 mars, så är på bim-11 idag. Har ni försökt länge? Kommer du testa tidigt?För oss är det första försöket. Kände otrolig äl-smärta i söndags, de senaste dagarna krampar det i hö äggstock så jag antar att ägget vandrar just nu. Spännande :)
  • Lys12
    Sally8585 skrev 2021-03-10 10:19:14 följande:

Hej! Jag har BIM den 19/3. Andra försöket, första barnet. Har haft lite konstiga känningar i kroppen men vet inte om det är hjärnan som spökar! Har du haft några tidiga graviditetstecken innan BIM någon graviditet?
  • primo

Nu kom mensen, nu får jag hoppas det tar sig nästa månad.

Visst det är bara första försöket men va nedstämd man känner sig

• Sally8585
    Lys12 skrev 2021-03-10 11:27:38 följande:

Hej! Jag har BIM den 19/3. Andra försöket, första barnet. Har haft lite konstiga känningar i kroppen men vet inte om det är hjärnan som spökar! Har du haft några tidiga graviditetstecken innan BIM någon graviditet?

Jag har BIM 17/3! Jag har också känningar. Det molar i nedre delen av magen :) Jag kan säga så här efter snart 5 barn, inget ser lika ut :D haha! Alla mina graviditeter har sett helt olika ut. Men jag tänker att det blir väl att hjärnspökena tar över snart ;) Men det som varit mest konkret för mig är att jag får mer rikliga flytningar och sen att vårtgårdarna mörknar. Detta är vårt första försök, är dock otålig :) hihi

När ska du testa?
  • Sally8585
    Lys12 skrev 2021-03-10 11:27:38 följande:

Åh vad spännande! Jag har BIM 17/3. Testade idag, mitt på dagen. Solklart negativt, haha! Jag har lite molvärk. Kan ju vara inbillning också.. oftast är det så, haha! Första försöket för oss denna månaden, så chansen att det tar sig är väl inte så stor kanske ... men hoppas gör jag! Tänkte testa på måndag igen! När ska du testa?
  • Santeh
    Sally8585 skrev 2021-03-10 15:57:01 följande:

Jag har BIM 17/3! Jag har också känningar. Det molar i nedre delen av magen :) Jag kan säga så här efter snart 5 barn, inget ser lika ut :D haha! Alla mina graviditeter har sett helt olika ut. Men jag tänker att det blir väl att hjärnspökena tar över snart ;) Men det som varit mest konkret för mig är att jag får mer rikliga flytningar och sen att vårtgårdarna mörknar. Detta är vårt första försök, är dock otålig :) hihi

När ska du testa?

Fjärde barnet här..har också BIM 17/3. Och massa olika känningar.

Men mina 3 tidigare har sett ganska lika ut och förlossningen har följt samma mönster. ????
Svar på tråden BIM mars 2021