• Jozsan

BIM mars 2021

Hej!

Dags för en tråd för oss med bim nu i mars

Ett forum där vi kan stötta och peppa varandra, och självklart hoppas jag på många plus!

Mitt andra försök, förra månaden prickade vi inte exakt på äl dagen. Men jag kommer börja med äl test denna månad för att hålla koll på kroppen.

• Svar på tråden BIM mars 2021
  • Hoppas2022

Jag hoppar in här. BIM 18/3. Har tre barn, yngsta är 13 månader. Fick ett mycket svagt positivt idag på BIM +8 men det borde väll vara för tidigt? Kanske fel på testet. Ska ta ett nytt efter helgen.

• Ploppis

Den där "inbillade" kissnödigheten har hållt i sig och jag har testat mig med bpde två tidiga test och ett vanligt i veckan. Blankt. Idag efter jobbet fick jag ett ryck och testade igen med ett vanligt. Jag vet knappt om jag vågar andas nu. BIM-3.

• Hoppas2022
    Ploppis skrev 2021-03-12 17:10:59 följande:

Den där "inbillade" kissnödigheten har hållt i sig och jag har testat mig med bpde två tidiga test och ett vanligt i veckan. Blankt. Idag efter jobbet fick jag ett ryck och testade igen med ett vanligt. Jag vet knappt om jag vågar andas nu. BIM-3.

Ser positivt ut, grattis :)
  • Hoppas2022

Smacko 1/3

Bacon89 2/3 (plussat)

Sarabecca 3/3

Goodenough06 6/3 (Plussat)

JIBL 7/3

Myownworstenemy 8/3

Kattis93 8/3

Jojjans 6/3-11/3

Ploppis 15/3

MommyA 15/3

Primo 14/3-16/3

Mamma91a 16/3

Monsan94 16/3

Längtarefterdig 18/3

Hoppas2022 18/3

Sopkvasten 21/3

Tryingtogetnr2 24/3

Onewayticket 25/3

Jahoppsan5 26/3

eae95 28/3

Rosahimmel86 30/3

Jozsan 31/3

La till mig i listan :)

• Hoppas2022

Som jag tidigare skrev så är jag på BIM +8 idag. Svagt positivt graviditetstest i morse men avvaktar några dagar och gör ett nytt test så jag inte tar ut glädjen i förskott. Testade eftersom jag mådde illa i morse och känner igen från tidigare graviditeter men då har jag börjat må illa först runt vecka 6-7. Nu under kvällen är jag väldigt sjösjuk. Känner mig verkligen gravid men är förvirrad över så här tidiga symtom, någon som varit med om liknande?

• Hoppas2022
    Hoppas2022 skrev 2021-03-12 22:50:20 följande:

Som jag tidigare skrev så är jag på BIM +8 idag. Svagt positivt graviditetstest i morse men avvaktar några dagar och gör ett nytt test så jag inte tar ut glädjen i förskott. Testade eftersom jag mådde illa i morse och känner igen från tidigare graviditeter men då har jag börjat må illa först runt vecka 6-7. Nu under kvällen är jag väldigt sjösjuk. Känner mig verkligen gravid men är förvirrad över så här tidiga symtom, någon som varit med om liknande?

Menar såklart ÄL+8 :)
  • Sally8585
    Tryingtogetnr2 skrev 2021-03-13 12:40:26 följande:

Hur går de för er alla?

Är på äl+2 hatar denna eviga väntan hahahaha

Bim-4 och negativt imorse. Så antar att loppet är kört denna månaden :( Så nu börjar min långa väntan ... igen ;) haha!! Hoppas du får plussa!

Är det någon som är intresserad av en FB grupp istället?
  • MommyA

Har bim på måndag. Och väntar leverans på ett digitalt test idag men tror jag ska vänta. Har testat tidigt med men det var negativt då. Har lite ont i brösten men brukar ha det innan mens med. Känner mig inte gravid. Men kommer o bli besviken om jag inte är det, Har haft väldigt mkt mys. Är tredje försöket nu.

Svar på tråden BIM mars 2021