Berätta om er skönaste orgasm. ;-)
Berätta gärna om er skönaste orgasm.
.
Berätta gärna om er skönaste orgasm.
.
Jag har förstått att chansen att kunna komma flera gånger på raken är störst hos unga män, eller om det är en lite äldre, en som har börjat med den vanan i unga år och sen lyckats hålla i den. Frun hade tidigare en pojkvän i tjugoårsåldern som hade varit aktiv sen han var femton och han kunde komma flera gånger på raken. Själv hade jag debuten vid 30 och har aldrig varit i närheten av att kunna komma flera gånger.
Trist att du inte har haft debut ännu.
Frun har försökt, men det har inte gett resultat :(
Jo, det kan vara så. Först tror jag att hon förväntade sig att jag skulle fortsätta "av mig själv" som hennes ex. Sen när hon kanske lite besviken konstaterade att jag inte gjorde det började hon försöka ge mig mera stimulans efter utlösningen, men jag var nog varken fysiskt eller psykiskt beredd på det, trodde inte att det var någon vits, att jag inte skulle kunna.
Du verkar ju vara väldigt skicklig på detta. Har du lyckats få alla killar att komma flera gånger eller har det varit någon som helt enkelt inte har kunnat trots allt du försökt?
Den skönaste gången hittills var för några veckor sedan, när jag och min särbo inte setts på en vecka. Först red jag honom och kom en gång (oftast går det ganska snabbt när vi inte setts på en vecka.) Sedan vände han mig på mage och trängde in i mig bakifrån. Då kom jag en gång till, fast på ett annat sätt, av hans penetration. Det hade jag liksom inte väntat mig. Efteråt kände jag mig hög/berusad av alla lyckhormoner som virvlade runt i kroppen. Hade svårt att sova, fastän jag var helt avslappnad.
Den skönaste gången hittills var för några veckor sedan, när jag och min särbo inte setts på en vecka. Först red jag honom och kom en gång (oftast går det ganska snabbt när vi inte setts på en vecka.) Sedan vände han mig på mage och trängde in i mig bakifrån. Då kom jag en gång till, fast på ett annat sätt, av hans penetration. Det hade jag liksom inte väntat mig. Efteråt kände jag mig hög/berusad av alla lyckhormoner som virvlade runt i kroppen. Hade svårt att sova, fastän jag var helt avslappnad.